evolutie van de prijzen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 evolutie van de prijzen

• Dit onderwerp bevat 284 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door david.
  • Maker
    Discussie

• Jens Beernaert
    Deelnemer

hallo,

ik ben nu al enkele weken het internet in de gaten aan het houden wat zo ongeveer de gemiddelde prijzen zijn van een 911 sc.
      deze liggen volgens mij rondt de 30 – 40.000€?
      aangezien ik dit nog maar even in de gaten houd vraag ik me af hoe de prijzen zo de laatste jaren geëvolueerd zijn?

wat is volgens jullie zo ongeveer de waarde momenteel van een 911?

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 284)
      • Mijn idee is dat je er 2 moet hebben om een van een waardestijging te kunnen profiteren… Waarom? Heb je er maar eentje en je verkoopt die, ga je voor je volgende ook meer gaan betalen. We kunnen dus moeilijk van een belegging spreken in dat geval. Tenzij je stopt met P rijden, ik dat geval spreek ik van een devalutie van levenskwaliteit :sarcastisch

[quote=”Steady Eddy” post=210268]Brengt maar geld op als je hem verkoopt, als je dat over je liefhebbershart kan krijgen tenminste…[/quote]

Hebben we het over speculeren of rijden….IMHO rijden met “hetzelfde ding” wordt wel meer kostbaar en dat is toch gewoon jammer…. 😥 😥 😥

[quote=”Steady Eddy” post=210268]Brengt maar geld op als je hem verkoopt, als je dat over je liefhebbershart kan krijgen tenminste…[/quote]

Hebben we het over speculeren of rijden….IMHO rijden met “hetzelfde ding” wordt wel meer kostbaar en dat is toch gewoon jammer…. 😥 😥 😥

Ik ben nog steeds aan het wachten tot de 924’s omhoog gaan… Ik zal maar blijven dromen zeker? 🙄 😆

Ik ben nog steeds aan het wachten tot de 924’s omhoog gaan… Ik zal maar blijven dromen zeker? 🙄 😆

Brengt maar geld op als je hem verkoopt, als je dat over je liefhebbershart kan krijgen tenminste…

Brengt maar geld op als je hem verkoopt, als je dat over je liefhebbershart kan krijgen tenminste…

door te gapen en kwijlen terwijl de prijzen een vlucht nemen tref je volgens mij geen schuld. zij die de afgelopen 2,5 jaar gekocht/verkocht hebben daarentegen. dus dat maakt het halve forum schuldig 😳

door te gapen en kwijlen terwijl de prijzen een vlucht nemen tref je volgens mij geen schuld. zij die de afgelopen 2,5 jaar gekocht/verkocht hebben daarentegen. dus dat maakt het halve forum schuldig 😳

Iedereen die zijn wagen verkoopt kijkt op het internet eerst rond om te zien welke prijzen er op dat moment de ronde doen.
                          Er is hier niemand op het Forum die zijn wagen zou onder de gangbare marktwaarde verkopen. waar of niet??????

Besluit:

Iedereen is een beetje mede verantwoordelijk voor de “evolutie van de prijzen”.

Iedereen die zijn wagen verkoopt kijkt op het internet eerst rond om te zien welke prijzen er op dat moment de ronde doen.
                            Er is hier niemand op het Forum die zijn wagen zou onder de gangbare marktwaarde verkopen. waar of niet??????

Besluit:

Iedereen is een beetje mede verantwoordelijk voor de “evolutie van de prijzen”.

Zelfs de prijzen van de miniatuurkes zijn enorm gestegen.
                              Vroeger betaalde je 25 euro, nu 100 euro en veel meer…
                              Als er Porsche op staat, gaat het voor veel geld.
                              Op beurzen zie je soms koopjes. Die manden liggen dan vol met minder exotische merken. Absurd toch !

[quote=”joebarreke” post=207053]Dan heb ik weer een goede zaak gedaan he Luc ;))[/quote]

Zelfs de prijzen van de miniatuurkes zijn enorm gestegen.
                                Vroeger betaalde je 25 euro, nu 100 euro en veel meer…
                                Als er Porsche op staat, gaat het voor veel geld.
                                Op beurzen zie je soms koopjes. Die manden liggen dan vol met minder exotische merken. Absurd toch !

[quote=”joebarreke” post=207053]Dan heb ik weer een goede zaak gedaan he Luc ;))[/quote]

Het trieste gevolg ervan is dat er nog weinig mensen met hun vrijetijdwagen durven rondrijden, ze blijven vaak heel lang in de garage stilstaan, doen weinig km’s (veel km’s = dalende prijs).

Opmerkelijk steeds hoeveel echte oudjes (+ 25 jaar) slechts 100.000 km hebben. Zal wel eens aan gefoefeld zijn me dunkt 😉

Het trieste gevolg ervan is dat er nog weinig mensen met hun vrijetijdwagen durven rondrijden, ze blijven vaak heel lang in de garage stilstaan, doen weinig km’s (veel km’s = dalende prijs).

Opmerkelijk steeds hoeveel echte oudjes (+ 25 jaar) slechts 100.000 km hebben. Zal wel eens aan gefoefeld zijn me dunkt 😉

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 284)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.