Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › evolutie van de prijzen
- Dit onderwerp bevat 284 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
9 juni 2015 om 01:02
hallo,
ik ben nu al enkele weken het internet in de gaten aan het houden wat zo ongeveer de gemiddelde prijzen zijn van een 911 sc.
deze liggen volgens mij rondt de 30 – 40.000€?
aangezien ik dit nog maar even in de gaten houd vraag ik me af hoe de prijzen zo de laatste jaren geëvolueerd zijn?wat is volgens jullie zo ongeveer de waarde momenteel van een 911?
-
MakerDiscussie
-
Ik ben eens op de site Mobile Duitsland gaan kijken en wat mij opvalt is dat al die Duitse wagens zo weinig KM op den teller hebben.Wel wat hebben wij meegemaakt met een BMW M3 gekocht met 123000 km op den teller ,in onderhoud binnengebracht bij BMW in Antwerpen wat blijkt nu dat hij in werkelijkheid het dubbele had gereden en er een zwaar petat was mee gedaan.Dus steeds op passen met die Duitse wagens er is geen car pas bij.
Ik ben eens op de site Mobile Duitsland gaan kijken en wat mij opvalt is dat al die Duitse wagens zo weinig KM op den teller hebben.Wel wat hebben wij meegemaakt met een BMW M3 gekocht met 123000 km op den teller ,in onderhoud binnengebracht bij BMW in Antwerpen wat blijkt nu dat hij in werkelijkheid het dubbele had gereden en er een zwaar petat was mee gedaan.Dus steeds op passen met die Duitse wagens er is geen car pas bij.
Mijn (versleten maar rijdende) SC gekocht in februari 2012 :17k betaald, dik pak in geïnvesteerd,…nu op internet vind je ze niet meer voor die prijs. Exemplaren die nooit enige revisie ondergaan hebben kosten soms het dubbele…Over t laatst een exemplaar gevonden van A to Z wederopgebouwd : 60k…voor een SC van 1982. Zeker niet het meest gegeerde model, maar zo zie je maar…Als je de centen hebt niet te lang meer wachten.
Ondertussen hanteert Porsche eveneens stevige prijzen voor wisselstukken, prijzen zijn op korte tijd ook flink pak gestegen, dus als je kosten moet maken moet je hier extra rekening mee houdenGood luck !
JamesMijn (versleten maar rijdende) SC gekocht in februari 2012 :17k betaald, dik pak in geïnvesteerd,…nu op internet vind je ze niet meer voor die prijs. Exemplaren die nooit enige revisie ondergaan hebben kosten soms het dubbele…Over t laatst een exemplaar gevonden van A to Z wederopgebouwd : 60k…voor een SC van 1982. Zeker niet het meest gegeerde model, maar zo zie je maar…Als je de centen hebt niet te lang meer wachten.
Ondertussen hanteert Porsche eveneens stevige prijzen voor wisselstukken, prijzen zijn op korte tijd ook flink pak gestegen, dus als je kosten moet maken moet je hier extra rekening mee houdenGood luck !
JamesIk heb met alle Transaxle gereden ,en wij hebben ook een Boxster ;Dat zijn volgens mij de beste Porsches die ze indertijd gemaakt hebben;spijtig dat ze er mee gestopt zijn
Ik heb met alle Transaxle gereden ,en wij hebben ook een Boxster ;Dat zijn volgens mij de beste Porsches die ze indertijd gemaakt hebben;spijtig dat ze er mee gestopt zijn
@Foost, mooi stukje tekst, ik krijg het er zowaar warm van zoals jij over je elfje praat. Ik ben vooral openminded en respecteer iedereens mening en dus ook dat de uwe een zij is. Zowel bij de mensen als tussen de Porsche’kes zitten dus transgenders. :coolness:
@Foost, mooi stukje tekst, ik krijg het er zowaar warm van zoals jij over je elfje praat. Ik ben vooral openminded en respecteer iedereens mening en dus ook dat de uwe een zij is. Zowel bij de mensen als tussen de Porsche’kes zitten dus transgenders. :coolness:
@ 911cabrio50, ze staat voor elk forumlid te bezichtigen op mijn profiel, enkel het foto icoontje aanklikken …et voila .
Jammer dar dit tool zo weinig gebruikt wordt of zo weinig gekend is onder forummers, je kan er ook bijzonderheden kwijt , je kan foto’s liken , commentaren achterlaten etc…
Als ik jou profiel aanklik bijvoorbeeld (911cabri50) dan is dat een woestijn, helemaal niets te zien terwijl er allerhande interessants zou kunnen te ontdekken zijn over een forumlid en/of zijn P. Er zijn onderhand al zoveel forumleden en formulieren op het forum dat je onmogelijk alle info kan memoriseren over elk individueel forumlid – dan is een bezoekje aan het profiel een handig hulpmiddel om direct terug bij de les te zijn als je wil weten wie of wat een bepaald forumlid vertegenwoordigd.@ 911cabrio50, ze staat voor elk forumlid te bezichtigen op mijn profiel, enkel het foto icoontje aanklikken …et voila .
Jammer dar dit tool zo weinig gebruikt wordt of zo weinig gekend is onder forummers, je kan er ook bijzonderheden kwijt , je kan foto’s liken , commentaren achterlaten etc…
Als ik jou profiel aanklik bijvoorbeeld (911cabri50) dan is dat een woestijn, helemaal niets te zien terwijl er allerhande interessants zou kunnen te ontdekken zijn over een forumlid en/of zijn P. Er zijn onderhand al zoveel forumleden en formulieren op het forum dat je onmogelijk alle info kan memoriseren over elk individueel forumlid – dan is een bezoekje aan het profiel een handig hulpmiddel om direct terug bij de les te zijn als je wil weten wie of wat een bepaald forumlid vertegenwoordigd.Ik voel een nieuw Draadje aankomen!
Ennuh ME, haar klep staat altijd open! :drink:
Ik voel een nieuw Draadje aankomen!
Ennuh ME, haar klep staat altijd open! :drink:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.