evolutie van de prijzen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 evolutie van de prijzen

• Maker
    Discussie
  • hallo,

ik ben nu al enkele weken het internet in de gaten aan het houden wat zo ongeveer de gemiddelde prijzen zijn van een 911 sc.
    deze liggen volgens mij rondt de 30 – 40.000€?
    aangezien ik dit nog maar even in de gaten houd vraag ik me af hoe de prijzen zo de laatste jaren geëvolueerd zijn?

wat is volgens jullie zo ongeveer de waarde momenteel van een 911?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 284)
    • wanneer mogen we “ze” is zien, Foost? :drink:

Oktober is nog maar in de helft maar ik roep Foost uit tot PFB Poëet van de maand! :first:

Oktober is nog maar in de helft maar ik roep Foost uit tot PFB Poëet van de maand! :first:

:applaus: als een echte poeët :respect2:

:applaus: als een echte poeët :respect2:

Jawadde Foost, da’s gene zever! :geek:

Jawadde Foost, da’s gene zever! :geek:

Foost overtreft zijn legendarische reply van nog geen dag oud :first:
                    2x sterk staaltje proza :up:

Foost overtreft zijn legendarische reply van nog geen dag oud :first:
                      2x sterk staaltje proza :up:

@ M E, je bent vergeten te vermelden, ….. en ze is rood en altijd een natte bodem…… :happydance: :happydance: :happydance:

@ M E, je bent vergeten te vermelden, ….. en ze is rood en altijd een natte bodem…… :happydance: :happydance: :happydance:

en een D-cup Foost, dus heb niet te klagen en ben zéééér content :up: :up: :up: mercie :happydance:

en een D-cup Foost, dus heb niet te klagen en ben zéééér content :up: :up: :up: mercie :happydance:

Ik zei de laatste tijd al eens, ik heb een nieuwe vriendin van 26, ze is wat snel, maakt veel lawaai, drinkt wat veel en rookt een beetje en ook een geweldig sexy poepje 🙂 :happy:
                                20160914_155325.jpg

Ik zei de laatste tijd al eens, ik heb een nieuwe vriendin van 26, ze is wat snel, maakt veel lawaai, drinkt wat veel en rookt een beetje en ook een geweldig sexy poepje 🙂 :happy:
                                  20160914_155325.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 284)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.