Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › evolutie van de prijzen
- Dit onderwerp bevat 284 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
9 juni 2015 om 01:02
hallo,
ik ben nu al enkele weken het internet in de gaten aan het houden wat zo ongeveer de gemiddelde prijzen zijn van een 911 sc.
deze liggen volgens mij rondt de 30 – 40.000€?
aangezien ik dit nog maar even in de gaten houd vraag ik me af hoe de prijzen zo de laatste jaren geëvolueerd zijn?wat is volgens jullie zo ongeveer de waarde momenteel van een 911?
-
MakerDiscussie
-
[hide]Da’s nu nog eens gesproken seh Ghost. En met die GT3 kunde nog rijen ook, dat kunde mee aandelen ni ;-)[/hide]
Aan de mensen met teveel geld 😀 die willen investeren.
Doe eens een bod op mijn GT3.
Wie weet heb je dan een wagen die volgens sommigen nog sterk zal stijgen in waarde.
Zotte biedingen ben ik intussen wel gewend aan het worden 😀Aan de mensen met teveel geld 😀 die willen investeren.
Doe eens een bod op mijn GT3.
Wie weet heb je dan een wagen die volgens sommigen nog sterk zal stijgen in waarde.
Zotte biedingen ben ik intussen wel gewend aan het worden 😀[hide]Er zijn manieren genoeg om je geld te investeren en wel te verdienen he. Maar je moet wel iets DOEN, vanzelf zal het niet gaan ! De tijd dat je geld krijgt om je geld zorgeloos te parkeren op de bank is voorbij.
Volg de raad van DeePee eens bijvoorbeeld, investeer in aandelen ! Dat zorgt voor werkmiddelen bij het desbetreffende bedrijf en je wordt ergens voor een stukje mede-eigenaar van !
@JV: die 2.7RS mogen ze dan feestelijk in hun holleke steken wat mij betreft ! 🙂 Doe mij dan die 918 maar ![/hide]
[hide]Er zijn manieren genoeg om je geld te investeren en wel te verdienen he. Maar je moet wel iets DOEN, vanzelf zal het niet gaan ! De tijd dat je geld krijgt om je geld zorgeloos te parkeren op de bank is voorbij.
Volg de raad van DeePee eens bijvoorbeeld, investeer in aandelen ! Dat zorgt voor werkmiddelen bij het desbetreffende bedrijf en je wordt ergens voor een stukje mede-eigenaar van !
@JV: die 2.7RS mogen ze dan feestelijk in hun holleke steken wat mij betreft ! 🙂 Doe mij dan die 918 maar ![/hide]
wetten zijn er om aangepast te worden, dat onze politiekers uit de mond eten van de grote multinationals weten we uit ervaring al langer…
wetten zijn er om aangepast te worden, dat onze politiekers uit de mond eten van de grote multinationals weten we uit ervaring al langer…
Hallo,
‘Gelukkig’ is het in België bij wet vast gelegd dat de rente op een spaarboekje NIET lager kan zijn dan 0,11%. Maar toch blijven we dan geld verliezen gezien onze inflatie boven de 1,5% ligt.
KBC deze week al rente laten dalen tot 0,15%, de rest volgt wel.
Wie momenteel geen risico durft nemen, verliest geld.
Alternatief: kijk eens naar het rendement van goeie fondsen…Groeten
Hallo,
‘Gelukkig’ is het in België bij wet vast gelegd dat de rente op een spaarboekje NIET lager kan zijn dan 0,11%. Maar toch blijven we dan geld verliezen gezien onze inflatie boven de 1,5% ligt.
KBC deze week al rente laten dalen tot 0,15%, de rest volgt wel.
Wie momenteel geen risico durft nemen, verliest geld.
Alternatief: kijk eens naar het rendement van goeie fondsen…Groeten
Hier vandaag op het nieuwes dat mensen tot € 100.000,00 nog 0.3% rente krijgen, en zal nog zakken.
Daarboven niks meer.
Zal net als in andere landen zover komen dat je mag betalen om je geld veilig te houden, want onder de matras is ook geen optie.Dus als je de kwartaal afrekening krijgt en vergelijkt met de rente, kost het al geld.
Hier mogen wij na 6 X gratis storten elke extra keer komt storten € 6,50 aftikken. :think:Hier vandaag op het nieuwes dat mensen tot € 100.000,00 nog 0.3% rente krijgen, en zal nog zakken.
Daarboven niks meer.
Zal net als in andere landen zover komen dat je mag betalen om je geld veilig te houden, want onder de matras is ook geen optie.Dus als je de kwartaal afrekening krijgt en vergelijkt met de rente, kost het al geld.
Hier mogen wij na 6 X gratis storten elke extra keer komt storten € 6,50 aftikken. :think:[quote=”911cabriog50″ post=223390]het zal niet lang meer duren vooraleer we ook hier zullen moeten betalen om onze centen op de bank te laten staan, 1 à 2% is geen onrealistische prognose.[/quote]
Niet lang meer duren?
Als je ziet welke kosten een bank allemaal aanrekent… en je doet uiteindelijk alles zelf tegenwoordig.
Nigel Williams maakte hier een mooie vergelijking: Je koopt alle ingerdeienten en bakt zelf je brod. Dan komt de bakker bellen om zijn 2 cent te vragen voor dat brood.
[quote=”911cabriog50″ post=223390]het zal niet lang meer duren vooraleer we ook hier zullen moeten betalen om onze centen op de bank te laten staan, 1 à 2% is geen onrealistische prognose.[/quote]
Niet lang meer duren?
Als je ziet welke kosten een bank allemaal aanrekent… en je doet uiteindelijk alles zelf tegenwoordig.
Nigel Williams maakte hier een mooie vergelijking: Je koopt alle ingerdeienten en bakt zelf je brod. Dan komt de bakker bellen om zijn 2 cent te vragen voor dat brood.
de prijzen die ze in de OPC’s voor hun classics vragen 😯 duwen de markt nog verder omhoog.
anderzijds is het huidig rentebeleid van de ECB om de economie te stimuleren totaal niet efficiënt als dat voor Belgie tegelijk gebeurt met allerhande prijsstijgingen, belastingverhogingen en berichten over een lege pensioen- en staatskassen waardoor we allemaal langer moeten blijven werken. mensen zijn voorzichtig en denken ook aan morgen waardoor ze hun centen eerder parkeren dan spenderen.
gezien de huidge gebeurtenissen rond VW is het nu de ideale moment om aandelen van ons merk in te kopen aan halve prijs. zakken gaan ze wss de komende 12 maanden niet meer doen.
de prijzen die ze in de OPC’s voor hun classics vragen 😯 duwen de markt nog verder omhoog.
anderzijds is het huidig rentebeleid van de ECB om de economie te stimuleren totaal niet efficiënt als dat voor Belgie tegelijk gebeurt met allerhande prijsstijgingen, belastingverhogingen en berichten over een lege pensioen- en staatskassen waardoor we allemaal langer moeten blijven werken. mensen zijn voorzichtig en denken ook aan morgen waardoor ze hun centen eerder parkeren dan spenderen.
gezien de huidge gebeurtenissen rond VW is het nu de ideale moment om aandelen van ons merk in te kopen aan halve prijs. zakken gaan ze wss de komende 12 maanden niet meer doen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.