Ex F1 piloot maakt vrouw bang !

Home Forum Zeverhoekje Ex F1 piloot maakt vrouw bang !

• Maker
    Discussie
  • Dit moet je echt gezien hebben, hillarisch gewoon !!!

Klik hier

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • 😆 😆 😆

PT

Nog zo eentje,… 😆 (wel geen F1 piloot)

http://www.youtube.com/watch?v=mM3o-ZWEUzM 😆

GE-WEL-DIG 😆 😆 😆

Anoniem

Tja ge voelt natuurlijk snel aan wie wel of niet goed stuurt 🙂
            Als ik aanvoel dat de chauffeur sneller wil dan hij kan. Zal ik het hem snel zeggen dat hij dat maar moet doen als er niemand in de buurt is.
            Ik heb in’t verleden al met enkele goede piloten meegereden, dat voelt toch beter aan dan met een vreemde die u een auto wil verkopen.

ik ben echte man genoeg om toe te geven dak een broekschijter ben als bijrijder 😆 , ligt ook veel aan het vertrouwen in de piloot, bij sommige zit ik op men gemak, maar bij de meerderheid niet, ik irriteer mij sowieso mateloos aan flaters en andere dommigheden die sommigen uitsteken 😉

tja, als ik zelf mag rijden heb ik ook geen schrik, maar als bijrijder voel ik mij toch ook al heel wat minder!!! Het feit dat ik ooit eens als bijrijder door iemand zijn voorruit gegaan ben bij een ongeval, en er in mijn gezicht voor de rest van mijn leven de gevolgen van draag zal er natuurlijk ook wel voor iets tussenzitten denk ik…

Als je zelf geen controle hebt, voelt het allemaal veel minder aan. Onlangs ook bij die testrit met die F355 liet ik eerst de eigenaar rijden. In de gietende regen, met een aangedampte auto waar je bijna geen fluit door de ramen zag, was die kerel naar mijn aanvoelen zeer goed aan het doorduwen op van die smalle B-wegen zoals wij ze amper nog in de Ardennen kennen…wou misschien wat indruk maken?? Ik voelde mij toch ook weer niet op mijn gemak… Maar ECHTE mannen kunnen dat wegsteken nietwaar? 😉

Anoniem

Manneen! Lekker Italiaans!
                  Vroeger dat filmpje al eens aan mijn vrouw laten zien,… wist toen niet dat zij het meer en meer zou gaan naspelen 😡

rjf

Jezus, hysterisch kind 😕 🙄

vawilliam2003 schrijft:

Is herkenbaar.
                      Alleen kan de mijn er niet mee lachen 😀

+1 😀

ik moet zelfs zelden nog bob zijn voor vrienden lol

Anoniem

Is herkenbaar.
                        Alleen kan de mijn er niet mee lachen 😀

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.