Ex-maniak

• Maker
    Discussie
  • De vervangster van de 993 is eindelijk gearriveerd.
    En terug een *porsche -ke

20140607_165332.jpg

Een van de eerste 944 cabrio’s :relaxman:
    Binnenkort oldtimer dus, voorlopig hangt de franse plaat er nog op.

Vorige eigenaar noemde zichzelf een maniak, en het is aan de wagen te zien.
    (wagen kwam met reinigingsinstructies – 12 stappen plan voor de lak alleen – en fleskes schampoo :happy: )

DSCF7126.jpg

DSCF7129blc.jpg

DSCF7130blc.jpg

DSCF7131.jpg

DSCF7122.jpg

DSCF7123.jpg

Wagen is ongelofelijk onderhouden en niet alleen cosmetisch maar ook technisch.
    Historiek is zeer uitvoerig gedocumenteerd, de eerste 12 jaar tussen de 10-15k kms per jaar (dame in Duitsland), sinds 2001 rond de 2à3k kms per jaar (liefhebber, Zuid Frankrijk), maar steeds (!!) zijn onderhoud gehad. Aan de facturen (>30 stuks) duidelijk te zien dat kosten noch moeite gespaard werd. :hail:

Met de zeldzame zijschorten (af fabriek 😀 ) en in feite volledig origineel op de radio en de achterlichten (moeilijk te vinden area-correcte upgrade) na.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Ik verander graag snel van wagen, maar na 1 dag zou wel een record zijn hoor 🙄

Ziet er idd zèèr knap en onderhouden uit, houden zo of anders aan mij doorverkopen :happydance:

knappe wagen!
          Maar leg er maar vlug terug de originele velgen op :applaus:

En nu idd nog wat profiteren van de laatste zomerzon…

Yep, de Walter zei het al

Deze morgen plaat gekregen en liftje gevraagd aan Walter

Misschien de laatste dagen goed weer, moet ik dus van profiteren

ken

Mooi kheb hem gisteren zien staan met de velgen 😀

[quote=”RODONDO” post=171619]Daar gaat Wes zijn trofee ! :coolness:[/quote]

Ik zie deze reactie nu pas. :first:

Ziet er goed uit die 944. :up:

Aan het rondscheuren met de 911 :driver:

Heel mooi David….waar zat je vorig weekend?

Wim

Altijd al een mooie verschijning geweest dit model in de cabrio uitvoering. :up:

F

Knappe kar met beide types velgen :up:
                        Ik zou de andere velgen wel houden om desgewenst later alles weer origineel te kunnen zetten.

Nu nog mooier ?

IMG-20140919-00287small.jpg

IMG-20140919-00289small.jpg

Voor zijn 25ste verjaardag een setje Speedlines er ondergegooid.

Ik wou h’m in feite standaard houden maar je weet hoe dit gaat hé.

Mooiste Porsche voor mij nog altijd. Je zal er veel plezier aan beleven, proficiat !

super mooie wagen man, altijd hoog op de verlanglijst gestaan, alsook de 968

Misschien komt er ooit ook zo wel ééntje bij *luv

Knappe kar, veel plezier ermee, zal wel lukken!

Wacht eens even ..met je rechterhand knopje…met je linker hand naar buiten ,geld dat ook voor een Engelse passagier ? :think: :drink:

Mooi verzorgde 44 :coolness: *luv

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.