Ex-maniak

• Maker
    Discussie
  • De vervangster van de 993 is eindelijk gearriveerd.
    En terug een *porsche -ke

20140607_165332.jpg

Een van de eerste 944 cabrio’s :relaxman:
    Binnenkort oldtimer dus, voorlopig hangt de franse plaat er nog op.

Vorige eigenaar noemde zichzelf een maniak, en het is aan de wagen te zien.
    (wagen kwam met reinigingsinstructies – 12 stappen plan voor de lak alleen – en fleskes schampoo :happy: )

DSCF7126.jpg

DSCF7129blc.jpg

DSCF7130blc.jpg

DSCF7131.jpg

DSCF7122.jpg

DSCF7123.jpg

Wagen is ongelofelijk onderhouden en niet alleen cosmetisch maar ook technisch.
    Historiek is zeer uitvoerig gedocumenteerd, de eerste 12 jaar tussen de 10-15k kms per jaar (dame in Duitsland), sinds 2001 rond de 2à3k kms per jaar (liefhebber, Zuid Frankrijk), maar steeds (!!) zijn onderhoud gehad. Aan de facturen (>30 stuks) duidelijk te zien dat kosten noch moeite gespaard werd. :hail:

Met de zeldzame zijschorten (af fabriek 😀 ) en in feite volledig origineel op de radio en de achterlichten (moeilijk te vinden area-correcte upgrade) na.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Weer iets dat we bijgeleerd hebben :drink:
      Wat zouden we doen zonder de Wim é??????? :respect2:

Wim

[quote=”raychem” post=171618]
        Of is dit typisch voor deze wagen?[/quote]

Nee hoor, mijn cabrio had er ook 2, dat is voor de mensen die achter zitten dan makkelijker om te bedienen.
        Dus je kunt met je rechterhand het knopje bedienen, en met de linkerhand je naar buiten proberen te trekken. :mrgreen:

Van het Type 944 ken ik helemaal niks moet ik eerlijk bekennen. Heb zelf een 911 84′ en daar heeft elke zetel maar 1 zo’n hendel (aan de buitenkant).

S2

[quote=”raychem” post=171618]vraagje? De bestuurderszetel heeft aan de binnenkant een hendel om deze naar beneden te doen? Normaal zit die hendel toch altijd aan de buitenkant van de zetel?
            Of is dit typisch voor deze wagen?[/quote]

Ik dacht dat die aan beide zijdes van de zetel zitten 🙂

Daar gaat Wes zijn trofee ! :coolness:

vraagje? De bestuurderszetel heeft aan de binnenkant een hendel om deze naar beneden te doen? Normaal zit die hendel toch altijd aan de buitenkant van de zetel?
                Of is dit typisch voor deze wagen?

Wim

mooie cabrio, en nu lekker genieten. :up:

XXX

Proficiat, ben ook gek van dat model,spijt dat mijn garage te klein is om een 3de auto in te zetten 🙁
                    Ben stikjalours maar ‘t is wel een echt mooie ook hé :respect2:

knappe *porsche :up:

Mooie onverprutste bak :coolness:

Yep de 993 is weg

Zijschorten, zou de optie code 418 als ik mij niet vergis, moet het nog eens opzoeken

Dag David,

Proficiat met de nieuwe aanwinst, maar zijschorten af fabriek…nooit over gehoord

Is de 993 al weg?

Ziet er zeeeeeeer net uit. Proficiat !
                              Oldtimer en een goede rijdersauto, goede keuze.
                              Over 5 jaar is mijn 968 ook oldtimer. Het begint te korten.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.