Exotic car meet in Fl.

Home Forum Porsche Uitstappen Exotic car meet in Fl.

• Maker
    Discussie

• 993S
    Deelnemer

Zoals beloofd enkele foto’s van de meet Zaterdag 30.6 hier in Florida.
      Was zeer warm (heet eigenlijk) en was wat verbrand in mijn nek toen ik thuis kwam. 😕

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • [quote=”993S”:1qt9vn12]Dus toch wel een beetje een echte dan ? Zag er zeer mooi uit en zag helemaal niet uit als iets dat kan doorgaan voor een “replica”.
        Worden die hier in Belgie ook verkocht ?[/quote]

Auto Eshuis in NL is invoerder voor de BeNeLux. >click me<

Dus toch wel een beetje een echte dan ? Zag er zeer mooi uit en zag helemaal niet uit als iets dat kan doorgaan voor een “replica”.
          Worden die hier in Belgie ook verkocht ?

[quote=”993S”:sk1nqt41]Cobra : was een namaak van Zuid Afrika , blijkbaar zit daar een firma die ze perfect nabouwt , deze auto zag er van vlakbij perfect afgewerkt uit. Had bovendien een dikke Ford V8 erin liggen met iets meer dan 400pk. Zo een vermogen met ze een pluimgewicht moet je kunnen beheersen.
            [/quote]

Superformance is dat. Ze hebben de originele licentie voor de AC Cobra, de Cobra Le Mans Coupé en de Ford GT40 😉
            Deze krijgen dus ook inschrijving in het originele registry…

Juist ne Veyron ontbreekt hier nog hé
              Gisteren in Wommelgem ene zien rijden.

Was de eerste keer dat ik hem in real live zag, toch wel imposant!

Er komt maar één woord in me op bij het aanschouwen van al dat prachtigs

[size=200:nautkhwg]WAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUW[/size]

en een gele Esprit… 😈

Zeer mooi aanbod 😀

De Supra vind ik o.a. nog altijd een opvallende verschijning, net als de NSX die je hier bijna niet aantreft.

Amerikanen zijn ook verlekkerd op M3 CSL spul, aangezien deze nooit naar de States uitgevoerd werd.

Cobra : was een namaak van Zuid Afrika , blijkbaar zit daar een firma die ze perfect nabouwt , deze auto zag er van vlakbij perfect afgewerkt uit. Had bovendien een dikke Ford V8 erin liggen met iets meer dan 400pk. Zo een vermogen met ze een pluimgewicht moet je kunnen beheersen.

Nummerplaat vooraan is hier niet vereist. Dat is toch vanzelfsprekend als je de foto’s bekijkt 8) We zouden nogal miserie hebben moesten die daar zomaar allemaal illegaal staan zonder voorste nummerplaat.

😯

Machtige bakken, …..

Hebben ze daar geen nummerplaten aan de voorzijde van de wagen ❓ ❓

knappe koetsen dat die amerikaantjes daar hebben 😯

many thanks…de max!!!..die Cobra 8)

Was dat een originele Shelby Cobra Denis? En dan nog in de juiste kleur 🙂

Prachtig Denis, bedankt voor de fotookes 😀

heel knap!

En de snelste van den hoop zal die Noble wel zijn zeker…

mooimooimooi 😯

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.