Explosietekening en/of duidelijke foto’s

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 Explosietekening en/of duidelijke foto’s

• Maker
    Discussie
  • Bij het terug opbouwen van m’n motor sta ik regelmatig voor vraagtekens: wat zat nu weer waar aangesloten enz.. Haynes is een goede hulp, maar vooral van de aansluitingen van het koelsysteem is ie niet al te duidelijk. Bestaan hier explosietekeningen van of heeft iemand een link naar duidelijke foto’s?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Ondertussen kent het koelsysteem van een 924 geen geheimen meer voor mij, net als het injectiesysteem en de electrische aansluitingen en de functies daarvan.

😆 😆 😆 die zit

Door dat gezeik (je weet wel) een test van een Professor Psycholoog.
          Na een uren durend gesprek en verschillende tests heb ik zwart op wit dat mijn IQ ver boven het gemiddelde van een man van mijn leeftijd zit. Dus neen, ik ben niet dom 😉

[quote=”911-lover”:2vxsd6je][quote=”morgoth924″:2vxsd6je]Of dat nu wil zeggen dat je dom bent, dat laat ik aan jou over 😉 ;)[/quote]

Ik heb hier iets liggen dat het tegendeel bewijst 8) [/quote]

😕 ?: vertel Koen vertel wat heb je liggen ??

[quote=”morgoth924″:1d0mlf30]Of dat nu wil zeggen dat je dom bent, dat laat ik aan jou over 😉 ;)[/quote]

Ik heb hier iets liggen dat het tegendeel bewijst 8)

Lol 😆 😆 maar Koen toch, trouwens ik heb hier wel ergens iets liggen hoor maar ik moet er achter zoeken. Als ik morgen tijd heb zal ik het zeker doen en anders is het voor overmorgen.

Luc

Off-Topic: Eigenlijk ben ik tegen iedereen vriendelijk. Ook tegen jou, dus. Of dat nu wil zeggen dat je dom bent, dat laat ik aan jou over 😉 😉

Als ik hierop niet kan antwoorden ben je zeker vriendelijk tegen mij 😉 😆 😆 😆

[quote=”morgoth924″:2ekdi23u]Wees vriendelijk tegen domme mensen[/quote]

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.