Expo waregem oldtimer event

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Expo waregem oldtimer event

• Maker
    Discussie

• roy

Vandaag , zaterdag en zondag is er dus een oldtimer beurs in Waregem.
      En wat staat er een originele 2.7 rs van 1973 te koop.
      Wel omgebouwd naar rally wagen.
      Staat er voor denk een 595.000 € en ook bij dezelfde een 993 turbo met 12.000 km .

Attachments:
      • 12358202_1012040478853340_148514456_n.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • roy

[quote=”luc993cabrio” post=224238]Gisteren ook eens langs geweest, veel schoon materiaal aan even schone prijzen :wtf: :wtf: :wtf:
        Stonden naar één van de twee 2.7RS van ’73 te kijken die volledig origineel en matching nrs was volgens verkoper toen er een toeschouwer die er precies veel van kende er de verkoper op attent maakte dat er een motor inzat van ’81 :wtf: :wtf: :wtf: , was da effe verschieten voor de verkoper die natuurlijk alles betwiste :bounce: :bounce: :bounce:
        Prijskaartje zal wel aangepast worden denk ik :coolness: :coolness: :coolness:[/quote]

Heb het ook gezien de wit met groene stickers klopte niet.

roy

Die wagen (993) uit italie is effectief wel juist.
          Als je de motor bekeek en alle andere dingen zoals ophanging …. en de zetels waren in zeer goede staat.
          Denkt dat er over 2 verschillende wagens wordt gepraat ;-).

Sensa de snoeper :up:

[hide]

@911cabriog50
              : Foto’s, die heb ik niet meer. Ik heb ze allemaal verkocht aan diegene de bestuurder en passagier. Echt verrassend hoeveel geld die mensen willen betalen voor foto’s waar ze zelf opstaan. Zouden die thuis gene Spiegel hebben waarin ze zich kunnen bekijken???? :engeltje: :engeltje:

@ Harley G : Eten en drinken … zou wel eens kunnen zijn, af en toe zijn er nog van die papieren zakdoekjes die op de grond vallen (waarschijnlijk gebruikt om hun mond, handen en vingers af te vegen. Bovendien hoor ik wel eens iets roepen van slikken, dus het zal wel te maken hebben met het bevredigen van een primaire behoefte van de mens, eten dus.

Dat veelvuldig in en uitstappen heb ik nog niet gezien, ik zie ze wel heftig bewegen maar uitstappen niet, waarschijnlijk staat het kinderslot nog op en kunnen ze daarom niet uit de auto. Ik zal de volgende keer toch maar galanter zijn en de duur maar openen zeker? die foto’s brengen trouwens het meeste op :mrgreen: [/hide]

Sensa, ik ben niet mee…. 😳 Heb je het over eten en drinken in de auto en veelvuldig in en uitstappen?

normaal vragen wij hier naar foto’s maar dat zullen we nu maar best achterwege laten :mrgreen: :ass:

[hide]Neen, dat ligt niet aan de kwaliteit, maar de activiteit :mrgreen: :mrgreen: vele Italianen blijven in “hotel mama” en die mama die mag alles eten … maar niet alles weten … en zeker niet overal bij zijn!

wat ik (en ook mijn kinderen :wtf: en mijn vrouw :happy: ) hier de laatste paar jaar al gezien heb in auto’s … in >40 jaar Belgie en Zweden nog niet 1/100 daarvan gezien. (Zeker Zweden niet)

[/hide]

Ligt dat niet aan de Italiaanse kwaliteit? Zoals ze meestal zeggen 😆

Ook langsgeweest maar geen foto’s getrokken 😳
                        Stel mij toch ook vragen bij een (Italiaanse) wagen met 10000km met versleten zetels…

volgens mij zijn ze er niet geweest want geen foto’s :what: :think: :bounce:

XXX

euhm, foto’s mannen…. :what:

Gisteren ook eens langs geweest, veel schoon materiaal aan even schone prijzen :wtf: :wtf: :wtf:
                              Stonden naar één van de twee 2.7RS van ’73 te kijken die volledig origineel en matching nrs was volgens verkoper toen er een toeschouwer die er precies veel van kende er de verkoper op attent maakte dat er een motor inzat van ’81 :wtf: :wtf: :wtf: , was da effe verschieten voor de verkoper die natuurlijk alles betwiste :bounce: :bounce: :bounce:
                              Prijskaartje zal wel aangepast worden denk ik :coolness: :coolness: :coolness:

ik ben er juist een uurtje geweest , en in die tijd werden er 2 bmw ‘s verkocht allebei E30 m3 waaronder een cabrio
                                . Het waren, toch ook serieuse prijzen zulle;

Ik ga er morgen ook eens zien 🙂

Morgenmiddag eens gaan kijken :popcorn: :popcorn: :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.