exterior color code 673 Marble Gray

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 exterior color code 673 Marble Gray

• Dit onderwerp bevat 10 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door Wim.
  • Maker
    Discussie
  • Heeft er iemand een porsche of foto’s van een porsche in deze kleur?
    Alvast bedankt!

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Wim

Als dat zo is heb ik weer wat bijgeleerd. 8)

Je ziet maar waar het forum goed voor is. 💡

Als er één ding is waar ik zeker van ben dan is het wel dit -> Marble Gray = color code 673 voor een porsche carrera van 1985.
        Volgens mij bestonden er toen ook geen 6 verschillende tinten.

Wim

Heb je als eens op bovenstaande link geklikt, dan zul je zien dat er heel verschillende kleuren diamant zilver me verschillende codes zijn.
          Zo ook met andere kleuren.
          En dan zal je zien dat jouw code een totaal andere kleur is dan Marble grey.

Gaat inderdaad over koetswerk.
            Ik heb ook al wat op google gezocht maar vind steeds verschillende kleuren.
            Die 6 tinten is dat origineel van porsche uit? Indien ja dan verklaart het natuurlijk al die verschillen.
            Hoe geeft je deze tinten aan inde kleurcode?
            Had de indruk dat vooral de oudere porsches een donkerdere tint hadden.

Wim

Marble Grey by Porsche, alleen geen code kunnen vinden.

Porsche code 960

2 kleuren Marble grey by Porsche.

Weet trouwens niet waar je de info vandaan haalt, want de kleur 673 = Marmor-grau 1984-1987

http://www.911c1.de/porsche/Technik/farben/farbcode_grau.htm

Wim

Gaat over de carrosserie kleur volgens mij, en niet interieur. 😉

rjf

Marble grey is veel lichter dan die laatste foto hoor.

Dit is marble gray op het interieur: http://www.footprintgraphics.com/personal/images/96porsche11.jpg

Wim

Zijn maar liefst 6 tinten in, dus is maar waar je voorkeur naar uit gaat. 💡
                    Deze is donkerder, maar weet niet of je die bedoeld. 🙄

En Google geeft op veel antwoord. 😉
                    Dus even in typen op Google, en zoek de kleur die je wilt.

Misschien had ik het jaartal moeten vermelden.
                      Het gaat om een carrera van 1985. Dat lijkt mij veel donkerder dan de wagens van nu?
                      In het Porsche 911 Red Book staat het ook niet bij de metaalkleuren.

Wim

Google is your friend. 💡

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.