‘extra’ lichten vooraan op 911

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 ‘extra’ lichten vooraan op 911

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

deze ochtend in Flanders Expo héél wat prachtige 911’s gezien, sommige met extra lichten vooraan…
    Is dat iets wat vrij ‘plug & play’ kan aangekocht/geïnstalleerd worden ?

en wat is – buiten de looks – de belangrijkste functie ervan ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • [quote=”Drip” post=229372]…Op een F ja, een G model hmmm liever niet…[/quote]
      om maar niets te zeggen over een 964 :bounce:

DSC09479.jpg

0

Ja leuk, 996 Mk2 wannabees 😉

0

Zoiets ❓

lampbar.jpg

Monte Carlo ambities Peter ? :think:

0
          XXX

+1 Mart
            Op een F ja, een G model hmmm liever niet.
            Je kan misschien een beugel maken zodat je ze kan monteren indien nodig (nachtelijke rally) en nadien terug wegnemen.

0

Toch vind ik, staat het alleen die Ouwekes echt goed! :first:

200915_006b-2-3-4.jpg

0

Op een “G” model zie je ze zelden heb ik de indruk :think:

gcibie.jpg

0

Of nog….

L1.jpg

0
                  Ive

ik vind ze er in ieder geval wel mooi op staan :salut:

0

Je kan er vele kanten mee op, het ene al wat subtieler dan het andere :think:

L3.jpg

L4.jpg

0

de lampen in/onder de bumper zijn iig heel wat subtieler :sarcastisch

0

… Ik heb nog zo’n setje Cibie’s voor de verkoop, mocht je dat mooi vinden 😉

0

op de foto van Dirk I vind ik het mooi, geeft een racy touch.

0

Misschien de vraag wat duidelijker stellen? Niet iedereen is op Flanders Expo geweest 🙄
                              Welke lichten bedoel je precies? Cibié’s zoals op de foto hierboven, of mistlampen? Voor welk model van 911?

Hieronder enkele serveersuggesties…

0

Algemeen is al wat boven de bumper staat een verstraler, onder de bumper mistlamp.

Bij mijn weten maakt de schakeling niet uit bij een oldtimerkeuring :think:

Bij een “normale” keuring mogen de mistlampen niet apart ontstoken kunnen worden.

0

dat grapje zag ik al van ver komen… 🙄

nu eventjes wat serieuzer…mistlampen ? schakel je die lichten apart in ? wettelijkheid ?

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.