‘extra’ lichten vooraan op 911

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 ‘extra’ lichten vooraan op 911

• Maker
    Discussie

• gdpsuz
    Deelnemer

Hallo,

deze ochtend in Flanders Expo héél wat prachtige 911’s gezien, sommige met extra lichten vooraan…
      Is dat iets wat vrij ‘plug & play’ kan aangekocht/geïnstalleerd worden ?

en wat is – buiten de looks – de belangrijkste functie ervan ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • [quote=”Drip” post=229372]…Op een F ja, een G model hmmm liever niet…[/quote]
        om maar niets te zeggen over een 964 :bounce:

DSC09479.jpg

Ja leuk, 996 Mk2 wannabees 😉

Zoiets ❓

lampbar.jpg

Monte Carlo ambities Peter ? :think:

XXX

+1 Mart
              Op een F ja, een G model hmmm liever niet.
              Je kan misschien een beugel maken zodat je ze kan monteren indien nodig (nachtelijke rally) en nadien terug wegnemen.

Toch vind ik, staat het alleen die Ouwekes echt goed! :first:

200915_006b-2-3-4.jpg

Op een “G” model zie je ze zelden heb ik de indruk :think:

gcibie.jpg

Of nog….

L1.jpg

Ive

ik vind ze er in ieder geval wel mooi op staan :salut:

Je kan er vele kanten mee op, het ene al wat subtieler dan het andere :think:

L3.jpg

L4.jpg

de lampen in/onder de bumper zijn iig heel wat subtieler :sarcastisch

… Ik heb nog zo’n setje Cibie’s voor de verkoop, mocht je dat mooi vinden 😉

op de foto van Dirk I vind ik het mooi, geeft een racy touch.

Misschien de vraag wat duidelijker stellen? Niet iedereen is op Flanders Expo geweest 🙄
                                Welke lichten bedoel je precies? Cibié’s zoals op de foto hierboven, of mistlampen? Voor welk model van 911?

Hieronder enkele serveersuggesties…

Algemeen is al wat boven de bumper staat een verstraler, onder de bumper mistlamp.

Bij mijn weten maakt de schakeling niet uit bij een oldtimerkeuring :think:

Bij een “normale” keuring mogen de mistlampen niet apart ontstoken kunnen worden.

dat grapje zag ik al van ver komen… 🙄

nu eventjes wat serieuzer…mistlampen ? schakel je die lichten apart in ? wettelijkheid ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.