extra paardjes

• Maker
    Discussie
  • ok, sommigen zullen mij hier wel zot verklaren, maar ik zou mijn cjn turbo nog een paar paardjes bij willen schenken.
    Echter zijn er zoveel verschillende bedrijven die chiptuning aanbieden dat het moeilijk is om de goeie eruit te halen. Ook stel ik mij toch vragen bij het prijsverschil van soms 450euro tot 5000euro! Iemand goede ervaringen? Ik las dat br performance goed was?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • 😉

0

die laatste is dat Mich zijn bak ?

0

ik zou zeggen
          Sized_9972Spl_2012-09-20.jpg

Sized_964RSrear.jpg

0

Ik vertrouw alleen powerplus engineering, de Cayman gaat daar binnen om te unlocken naar 245pk. Mijn volvo ga ik ook laten doen daar. Heb daar al BMW’s laten doen ook, mijn vorige had 218pk en 468nm, niet slecht voor een 320d… 150.000km probleemloos gereden !

0

[quote=”porsche” post=107907]

@BrunoL

Even klikken op de forum sponsor Heinz, die weten ook wel waar ze mee bezig zijn hoor.[/quote]

daar twijfel ik niet aan 😆 😆 😆

0

[quote=”Mushroom” post=107911]Dat kan! :first:
                Graag even contact opnemen met onze site-admin: McKlusky :mrgreen:
                Dat geldt ook voor BrunoL :sarcastisch[/quote]

ik denk dat wij hier allemaal Porsche freaks zijn in hart en nieren, dus denk wel dat enkele mooie foto’s van porsches moet kunnen als post 😉

0

[quote=”Mushroom” post=107906]Beste BRunol…
                  Ben jij op één of andere manier gelieerd aan BRperformance? :sarcastisch[/quote]

was niet de bedoeling om reclame te maken, maar was gewoon een antwoord op een post waar het over BR-performance ging (mijn zaak dus ), vandaar de “quote” 😉

0

Dat kan! :first:
                    Graag even contact opnemen met onze site-admin: McKlusky :mrgreen:
                    Dat geldt ook voor BrunoL :sarcastisch

0

Straks begin ik ook reclame te maken he mannekes ! :relaxman:

0

[quote=”Mushroom” post=107906]Beste BRunol…
                        Ben jij op één of andere manier gelieerd aan BRperformance? :sarcastisch[/quote]
                        +1

@BrunoL

Even klikken op de forum sponsor Heinz, die weten ook wel waar ze mee bezig zijn hoor.

0

Beste BRunol…
                          Ben jij op één of andere manier gelieerd aan BRperformance? :sarcastisch

0

0

[quote=”porsche4ever” post=103222]
                              br performance 1290euro, vijf jaar garantie(maar via pb werd ik getipt om dit hier toch niet te doen..)
                              [/quote]

Hoge bomen vangen veel wind, maar ik denk dat er in Belgie niet veel tuners zijn die zo’n mooi werk leveren op Porsche als bij BR-Performance.

0

Nog niet bij Stef geweest , maar staat in de planning

0

Zwarte pijl in een auto telt al zeker voor +1 paardekracht :driver: :mrgreen:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.