Eyeworks zoekt mannen met ‘rijkelijke levensstijl’

Home Forum Porsche Uitstappen Eyeworks zoekt mannen met ‘rijkelijke levensstijl’

• Maker
    Discussie
  • Voor een nieuw televisieprogramma is Eyeworks (Dubbelleven, De Pfaffs, Flikken, Zot van A, Masterchef) op zoek naar een single man tussen ongeveer 30 en 45 jaar met een rijkelijke levensstijl.

De man in kwestie moet een niet onaardige jongedame , die hij van tevoren niet kent, één dag onderdompelen in zijn leefwereld. Je ontvangt haar bij jouw thuis, je eet iets samen en dan doe je een uitstap die je volledig invult zoals je zelf wil, maar het moet echt tonen wie je bent. Bijvoorbeeld: een helikoptervlucht, een exclusief evenement, diepzee duiken, dansles, een ritje met de Porsche, enzovoort.
    De bedoeling van het programma is dat mensen elkaar leren kennen door te tonen wie ze zijn. In dat opzicht is het een human intrest programma dat leefwerelden in beeld brengt.

Indien je geïnteresseerd bent, kan je je gegevens (naam, leeftijd, woonplaats, telefoonnummer en een foto) doorsturen naar. Alles begint bij een vrijblijvend gesprek, je komt niet meteen op televisie uiteraard. Indien je je niet lekker voelt onder bepaalde omstandigheden, kan je nog op elk moment terug. Het programma legt de nadruk op vrijblijvend iemand te leren kennen, zonder daar verder nog verplichtingen aan gekoppeld worden.

Bij interesse kan je vrijblijvend contact opnemen voor meer informatie. Misloop een leuke ervaring niet!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Ik vind zoiets bijna niet kunnen .
      Op de weelde van een ander (de hier gezochte persoon) , die dat dan al zou tentoonstellen op TV , geld verdienen door een TV programma .
      Ik heb hier meerdere bedenkingen bij

* Ik zou hier niet dadelijk één lid kunnen voorstellen die EN rijkelijk genoeg is voor dat programma EN singel is EN dit wil meedoen . Eén punt vind je hier genoeg , maar de combinatie van de drie ?

* Ik heb vroeger meegedaan aan intervieuws voor Radio , TV en kranten en wat ze gebruiken is dat wat zij willen om hun beeld te vormen . Niet dat wat en wie je bent of wat je gezegd en aangehaald hebt . Uren intervieuw die geknipt worden in enkele minuten en waar alles uit zijn context geknipt en geplakt worden om hun visie op te dringen en waar je geen enkele zeg over hebt .

* En wat met onze overheidsdiensten die ook TV kijken . Ze kunnen nu al niet genoeg stelen van ons , en na zo’n TV programma zijn er zeker genoeg groen van jaloezie die dan wel eens even jouw dosiers willen/gaan uitpluizen .

Thx but no Thx

BTW : Ik pas in geen van de drie aangehaalde categoriën (niet financieel rijk , niet singel ,en zal zeker nooit aan zoiets deelnemen) .

[quote=”Sigrid” post=86808]En wie is “die van ons” 😛
        [/quote]
        Dat groot lawaai van op de rondritten :sarcastisch :mrgreen:

Ik leef zodanig rijkelijk dat Eyeworks mij toch niet kan betalen 😎

Anoniem

Slotje op die handel!
            ene post 10 :relaxman:

Ik ook niet, ben van het verkeerde geslacht :censored:
              En wie is “die van ons” 😛
              Eyeworks is van Reinout Oerlemans als ik me niet vergis. Boert zelf niet slecht.

Ik mag niet meedoen van die van ons :engeltje:

ik ben rijk maar mijn weelde kan je niet in geld uitdrukken
                  … en het mag niet kunnen dat hier EN op leeftijd EN op geslacht wordt gediscrimineerd 😐
                  volgens mij is de eigenaar van dit productiehuis een interessant object om eens een camera op te richten … afgeleid van wat hier de laatste dagen te lezen stond over ondernemers en hun ROI.

Dju toch, ben net te jong 😆

Maar euh, ook al zou ik ouder zijn. Zo’n cameraploeg die heel je hebben en houden filmt zou ik toch niet moeten weten hoor 😐

Suc6 met de zoektocht, hou ons zeker op de hoogte als er in een aflevering een porsche in voor komt 😉

Succes ermee, spijtig dat veel van die programma’s zogezegd vrijblijvend zijn maar achter de schermen wordt alles in scene gezet om toch maar ‘interessante’ televisiebeelden op te leveren.
                      Ik betwijfel of er hier nog mensen zijn die rijkelijk leven, als ik hier reacties over de crisismaatregelen van de nieuwe regering lees op dit forum :mrgreen:

Anoniem

Ik kom zeker niet in aanmerking ,’t geld is op ,uitgegeven aan een Ipad waarmee ik niet kan aanloggen op het forum 👿 en een gt3 waarmee de staat ons wil pluimen . 😥

Als je een programma maakt over sukkelaars laat het maar weten . :drink: :drink:

Vraagt Jean Marie, of Sammeke, succes gegarandeerd :relaxman:

Randall, een eenvoudige werknemer van Eyeworks… 🙂

Er zit verder niks bijzonders achter hoor.

Wim

Prima, maar stel je nu even voor wie er hier voor Eyeworks.tv post.

Zo niet verwijder ik dit draadje.

Het gaat zeker niet om mannen die ‘rijk’ zijn, maar mannen die houden van rijkelijk leven. En een ‘bon-vivant’ dat wordt niet altijd per definitie geassocieerd met veel geld.

Wij willen voor een bepaalde aflevering gewoon graag een uitstap in beeld brengen op een race-circuit of gewoon een ritje op de weg. Ik dacht dat ik daarvoor wel op de goede plaats was… 😉

Wim

Misschien leuk dat jij je eigen even voorstelt, voor er hier mannen gevraagd worden.

En voorstellen zal bij dat programma er ook wel bij horen. 💡

En wie zegt dat wij allemaal rijk zijn, wij zijn mannen met een passie die Porsche heet, en die kost al genoeg. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Het onderwerp ‘Eyeworks zoekt mannen met ‘rijkelijke levensstijl’’ is gesloten voor nieuwe reacties.