EZ powersteering

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 EZ powersteering

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Ik ben de gelukkige eigenaar van een 911 uit ’85. Machtige machine. Tijdloze lijn, geweldige sound…
    Niets dan lovend woorden.
    Ik weet dat echte porschisten me gaan afschieten, maar soms mis ik een klein beetje hulp bij het sturen. Het originele stuur is vervangen door een kleiner sportstuur van momo. Mooi, maar bij het uitrijden van een parking, dat is krachtpatserij.
    En dan kom je op een beurs EZ electric powersteering tegen, en ik moet toegeven, ik ben verleid. Artikels in gerenommeerde bladen, positieve reviews… Het zou mijn vrouw alleszins overhalen om ook es met de 911 te rijden.
    Iemand ervaring met dit veelbelovende systeem?

Alvast bedankt.
    Groeten,
    Wim.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
    • Ook hier een tevreden klant, heb het zelf geplaatst, wat eigenlijk niet zo moeilijk is. :relaxman:

Wel een beetje inventief zijn want ben wel ettelijke uurtjes bezig geweest met enkele kleine probleempjes die misschien af fabrikant iets beter afgewerkt konden worden. Ik weet nu wel hoe het moet om dit in de toekomst aan te pakken, dus @Veke, kom maar af zodat we dat ding erin steken.

Je zal dan wel terug een abonnement bij de fitness moeten nemen om, uw ondertussen aangekweekte armspieren te onderhouden want het draaien van uw stuur kan vanaf dan met één vinger. :driver: :driver:

Al met al zeer tevreden, ik heb een andere auto nu, een plezier om mee te rijden, de manoeuvres, het parkeren, allemaal stukken beter. :relaxman:

Nu nog airbags, parkeersensoren, PDK, Bose soundsystem, chrono sportpaket, Porsche communication management met navigatie, bluetooth met gsm voorbereiding, cruise control, sportuitlaat, powerkit Carrera S,…. of zal ik dan toch maar ineens de nieuwe Targa bestellen? :sarcastisch

Ik ben mee gelukkig voor u… Mijn servo staat nog in de doos 🙄 Moet er dringend werk van maken.
        Als ik uw enthousiasme lees, kan ik eigenlijk niet wachten om er in te vliegen…
        Veel plezier er mee…

hey
          vandaag laten monteren bij ez powersteering
          meteen ook maar een Porsche sportstuur laten doen
          nou het is werkelijk super wat kun je heerlijk sturen nu
          :drink:

Zie maar manne, als gelle julie halve trouwboeken ermee laat rijden, dat gelle geen stukken krijgen 😆
            Gewoon er niet opzetten en zeggen dat het niet gaat voor alle veiligheid 👿

hey
              Porsche liefhebbers
              ze gaan 15mei powersteering inbouwen in mijn oudje
              ben benieuwd maar zal zalig zijn

[quote=”bladerunner” post=164989]
                Nog geïnteresseerden? ‘t Is nu de moment. :relaxman:
                [/quote]

Ik pas voorlopig. Zit nog met een aankomend project in het achterhoofd en servo is momenteel geen prio voor mij voor de 912. 😉

Ik heb contact gehad met de mensen van EZ powersteering. Ze zijn bereid een korting te geven als we samen aankopen.

Nog geïnteresseerden? ‘t Is nu de moment. :relaxman:

Basisprijs:

1950 ex BTW ingebouwd bij een 911 zonder airco
                  2150 ex BTW ” ” ” ” met airco

1575 ex BTW voor de doe het zelvers ( ik heb de handleiding bekeken en dit lijkt me niet zo moeilijk.)

Kortingsinfo confidentieel via PM op hun vraag, zodat latere bestellers hier niet kunnen op baseren.

hey
                    de mijne heeft dus ac
                    dus langere inbouw
                    zeg maar dagje werk 8uur
                    ben benieuwd

Al met drie, mooi, kunnen we er een uitstapje van maken… 😀
                      Het is verschillend of je 911 AC heeft of niet. Indien niet, dan duurt het een 4 à 5 uur om te laten installeren, indien wel neemt het enkele uren langer in beslag.
                      Ben benieuwd.
                      Wim.

goed gedaan luc
                        bedankt

[quote=”targa 84″ post=164927]hey
                          zal ik eens mailen voor kosten
                          met een 3 tal auto’s
                          dan weten we iets
                          :drink:[/quote]

Ik heb reeds gebeld met EZ en ze zijn bereid om een groepskorting toe te kennen. Ik verwacht vandaag nog een mailtje.

Ik houd jullie op de hoogte. :driver:

hey
                            zal ik eens mailen voor kosten
                            met een 3 tal auto’s
                            dan weten we iets

Zie eens aan, dat zijn al drie stuks. :drink:

hier ook intresse

Ben ook al een tijd overtuigd van de verbetering van het sturen door middel van een EZ powersteering. Het doet in mijn ogen niets af aan de originaliteit van de wagen want je kan het perfect ook terug demonteren.
                                  Het enige dat mij tegenhoud is de prijs, die is toch niet min. 🙁

Zou bij samenaankoop een korting mogelijk zijn?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.