F 1 2006

Home Forum Zeverhoekje F 1 2006

• Maker
    Discussie
  • Eindelijk start terug de F1 ,en dit jaar met de V8 blokjes ❗ ben eens benieuwd 😕 ,ik mis geen enkel race ! en jullie ?

Greetz Boxster / Kimi 😆

Een van de mooiste wagens,maar waren ze toch maar wat meer betrouwbaar 😳

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 55)
  • S2

That’s my business (alé een onderdeel daarvan, samen met oa grasmachines en toestanden) 🙂

Die Honda’s krijgt ge niet kapot, tenzij ge het regelsysteem eruit smijt, om ze meer toeren te laten draaien. Als ge dan de smering niet aanpast hebt ge binnen de kortste keren vodden. (Wat nogal eens voorvalt bij Karts, er zijn er nog altijd die nen 4-takt willen laten draaien zoals nen 2-takt )

4-takt kartingmotoren zijn ook meestal Hondas.
        Vorig jaar nog met zo’n dubbele 4 takt kart de 24u van francorchamps gereden. Als ge dan ziet dat wij meer km gereden hebben dan de gasten op het grote circuit dan moet ik zeggen dat het geen slechte motorkes zijn, werden alleen stilgelegd om te tanken en 2x om de check uit te voeren, voor de rest geven maar 8)

S2

Woehoee, bijna mijn eigen Honda topic op een Porsche forum. 😀

Hoe het kan draaien 😉

Nu ga je toch niet beweren dat wij hier aan het zeveren zijn hé Koen ? 😆

Grasmaaiers… hoe interessant kan het nog zijn!

Daar het niets met “Porsche Algemeen” te maken had heb ik het even naar “Zeverhoekje” verplaatst 😉

Anoniem

Nu je ‘t zegt, ik heb zelfs TWEE Honda’s (ook een grasmachien)

😆 😆 😆

Eueu… als ‘t te erg off-topic wordt moeten we misschien maar eens een ander draadje openen, een Honda-draadje of zo 😆

tja dan heb je geen gras meer vrees ik 😕

[quote=”Setakira”:34fjpop4]ganse tuin 4u30min 😳 [/quote]

En als je de grasmaaier achter de 993 hangt ?

ganse tuin 4u30min 😳

[quote=”Setakira”:irokw6z8]en ik heb ook een Honda!!!!! Een grasmachine (en wreed content van 😀 )[/quote]

En wat is dan jouw beste lap rond de tuin ? 😆

en ik heb ook een Honda!!!!! Een grasmachine (en wreed content van 😀 )

Anoniem

Bij Volvo geen idee. Maar bij Renault & Ferrari zal het m.i. maar diepvriescake geweest zijn…

By the way, ik heb ook nen Honda zenne … ne Fireblade hahaha ! 😛

S2

[quote=”chris_lbr”:h12glx4t]Laat mij raden… jij werkt bij Honda zeker ??? 8)

[size=59:h12glx4t]En dan rijdt da met Porsche[/size] 😆 [/quote]

😀

Tuurlijk werk ik bij Honda, denk niet dat ze bij Volvo ook taart gaven 😉

[size=75:h12glx4t]Momenteel heb ik trouwens geen Porsche meer (crash), maar een Honda Civic (06 model) [/size]

Anoniem

Laat mij raden… jij werkt bij Honda zeker ??? 8)

[size=59:gchgy7fl]En dan rijdt da met Porsche[/size] 😆

S2

Tuurlijk heb ik de race gezien, en eindelijk, de wedstrijd na de 300ste GP in de geschiedenis van het merk heeft Honda nog eens een zege binnen.

Gisteren hier op het werk, gratis F1 taart voor iederen, met een photo-wall en een persoonlijke boodschap op video van Button.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 55)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.