F 1 2006

Home Forum Zeverhoekje F 1 2006

• Maker
    Discussie
  • Eindelijk start terug de F1 ,en dit jaar met de V8 blokjes ❗ ben eens benieuwd 😕 ,ik mis geen enkel race ! en jullie ?

Greetz Boxster / Kimi 😆

Een van de mooiste wagens,maar waren ze toch maar wat meer betrouwbaar 😳

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
    • me…en heb genoten!!! 😀

Als Ferrari-fan had ik natuurlijk wel graag gezien dat MS wat punten zou gepakt hebben, maar het was een fantastische koers. Knap dat Honda eindelijk es een GP pakt met Button.

Wat is er eigenlijk gebeurd bij Alonso? Zat de wielmoer niet vast of wat?

ken

na een klein ongeval aan mijne knie op vakantie, zit ik spijtig genoeg vast in mijne zetel en aan de pc… ik hoop dat het maar voor eventjes zal zijn, maar rijden en stappen zit er de eerste weken ook niet meer in…
        nu ter zake
        Het was me een zeer spannende race, de spannendste race van dit seizoen zou ik zelfs durven zeggen 😀

veel spannende momenten gezien, indrukwekkende inhaal manoeuvres gezien, een spijtige crash van Kimi en de opgave van de 2 titelstrijders 😈

Wie heeft deze race ook nog gezien?

Ben terug eens benieuwd 😳

Greetz Boxster

Het wil maar niet lukken voor Kimi

S2

Als je wil luister ik eens of er nog XL’kes zijn.
            Moet dan wel zeker zijn dat je hem koopt, want met een XL’ke ben ik niets (tenzijn als slaapzak 🙂 )
            Je kijkt maar eens op http://www.hondaracingf1shop.com/ bij de promotional offers.
            Let niet op de prijzen, die zijn torenhoog.
            Als er iets tussen staat hoor ik het wel (wel pb’tje hé)

Ik garandeer niets hé, als er nog zijn kan ik je helpen, zijn ze uitverkocht, tja dan is het pech.

Een M zal me niet passen [size=59:rf8sfpo7](Koen die zijn T-shirts steeds in XL heeft)[/size]

S2

Geheel off-topic (of toch niet helemaal).

Ik heb hier nog wat official BAR Honda Merchandise (Team Polo’s in de maat M / nieuw in de originele, ongeopende verpakking) liggen, omdat we de hele stock wegdoen nu BAR Honda omgedoopt is tot Honda Formula 1 Racing.
                Ze mogen weg aan een prikje (je kan er geen Polo voor kopen in de Carrefour). Kan je een formule 1 fan eens verrassen met spullen die anders veel geld kosten.

Indien interesse, contacteer je me maar.

Want dit is niet de plaats om iets te verkopen 🙂

[quote=”Boxster”:1bqitu4f]Op naar de volgende race,en dit keer moet het lukken voor Kimi verd…..

😉 Boxster/kimi[/quote]

Ik hoop dat het terug een mooie race word,Kimi start van op de 8 plaats 😥 😥

Op naar de volgende race,en dit keer moet het lukken voor Kimi verd…..

😉 Boxster/kimi

Jawel ITV is de derde engelstalige zender voor degenen die hem kunnen ontvangen, wel jammer dat ze veel reclame tijdens de race geven, maar dan zap ik naar RTBF 2, ook prima verslaggeving.
                      Wat Kimi betreft, REDBULL GEEFT JE VLEUGELS! Mercedes zal het geweten hebben, daar vloog Kimi nondedjeu!
                      Op ITV zenden ze de zondagnacht de race altijd nog eens uit en korte samenvatting op de maandagnacht. Verleden jaar allezins.

Zeer mooie race,juist spijtig van kimi,die na een ronde er al uit was 😥

Greetz Boxster.

Anoniem

Ik heb de race moeten missen. 😥
                          Zat vanmorgen eerst in Ninove en daarna in Breda.

Spijtig, je kan niet alles hebben. De race moet blijkbaar weer de moeite geweest zijn. 🙁

ITV is bij ons niet te krijgen 😥
                            Engelse zender?

😉 ja volledig mee eens ,ik kijk altijd op La Deux ,verledenjaar geweest naar Francorschamps en echt niet te doen ,het op en terug schakelen ,je zou denken dat de motor + versnellingsbak alle momenten zal ontploffen brrrrrrrrrrrrrrr echt eens doen !!!!!!

Boxster ➡ morgen start om 07h45 ❗ ❗

voor de echte F 1 liefhebbers nooit de race op sporza volgen, de verslaggeving trekt op niet veel, als er iets gebeurt op de baan of in de pits weten ze nooit niet wat of met wie het gebeurd is. Kijk en luister naar ITV, altijd de juiste uitleg van verslaggevers die zelf nog F1 gereden hebben. Perfecte verslaggeving en hebben overal toegang om met iedereen te spreken.
                                Voor degenen die graag eens F1 in het echt willen bekijken, zeker doen! Alhoewel de entree prijzen serieus verhoogd zijn buiten vroeger. Maar de kick die je krijgt van het horen van de motoren en traction controle is onbetaalbaar, hoe mooi ook een flat 6 gromt!

De kwalificatie is net voorbij,het zal terug een mooie race worden denk ik ,ik denk ook met veel uitvallers ( hitte enz enz )

Boxster uit het zonnige Lembeke 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.