F 1 2006

Home Forum Zeverhoekje F 1 2006

• Maker
    Discussie
  • Eindelijk start terug de F1 ,en dit jaar met de V8 blokjes ❗ ben eens benieuwd 😕 ,ik mis geen enkel race ! en jullie ?

Greetz Boxster / Kimi 😆

Een van de mooiste wagens,maar waren ze toch maar wat meer betrouwbaar 😳

10 reacties aan het bekijken - 46 tot 55 (van in totaal 55)
  • Anoniem

[quote=”Boxster”:2w73qzsq]Eindelijk start terug de F1 ,en dit jaar met de V8 blokjes ❗ ben eens benieuwd 😕 ,ik mis geen enkel race ! en jullie ?[/quote]

Ik mis er zo weinig mogelijk. Daarstraks ook gekeken en was een vrij mooie race, vooral op ‘t einde tussen den blauwe en den rooie.

Alleen hebben ze weer een stom reglement opgesteld voor de kwalificaties 👿 . Had Kimi van voor gestart dan had hij evengoed kunnen winnen. 3 topteams die aan elkaar gewaagd zijn dit jaar dus ‘t zal nog spannend kunnen worden.

HUP KIMI ! 😀

Ik kijk meestel wel eens naar de eerste wedstijden om aan de nieuwe regels aan uit te kunnen en te zien welke rijder waar zit.

Eigenlijk begint het seizoen pas rond Francorchamps.

Ik zie dat de achtervleugels anders zijn, waarschijnlijk om makkelijker elkaar te kunnen voorbij steken?

Ik had het vroeger wel voor Hakkinen, nu voor Raikkonen en Alonso

Maar wat is dat team Torro Rosso eigenlijk? 2de Red Bull?

Pas op, ‘k vind MotoGP ook saai Boxster !! 8)
          Maar minder slaapverwekkend als F1 😈

De coloribus et gustibus non discutant 😆

[quote=”torig”:2tli8zxl]Oei F1…. vrij saai als je’t met MotoGP e.d. vergelijkt 😳 8) [/quote]

👿 Saai ja ➡ motoGP zou je willen zeggen zeker !! elk zijn voorkeur he makker ,ze lopen zelfs al over van motorGP naar de F1 ,waarvoor zou dat zijn denk je 😆

Greetz Boxster die van de F1 houd ❗

Oei F1…. vrij saai als je’t met MotoGP e.d. vergelijkt 😳 8)

Oei oei Mark ,dat zal wat moeilijker zijn ,Ik zie me wel een uurke op voorhand ,mijn Boxster opwarmen pfffff 😆 euuuu een kwestie van meeleven he 😆

Ps; voor mij ne bacardi cola 😉

Anoniem

ni elke keer op het circuit gaan kijken hé maar afspreken dat we op een gezamelijk punt naar de F1 kunnen kijken (tv) en daarna nog een pintje pakken hé 🙂 -)

Ikzou wel eens een keer willen gaan kijken.
                    F1 zegt me niet zo echt veel maar dat wil niet zeggen dat ik er niet eens heen wil 😉

:mrgreen: Wel Mark ,dat lijkt me een zeer goed idee,ik hoop dat het een spannend jaar word ,en van wie zijn jullie fan !!! ben benieuwd 😯

Het zijn all top rijders ,maar elk heeft zo zijn voorkeur he ❗

Anoniem

elke keer met nen hoop afspreken om samen naar de F1 te kijken 🙂 )

10 reacties aan het bekijken - 46 tot 55 (van in totaal 55)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.