Fabspeed Supercup sortuitlaat

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Fabspeed Supercup sortuitlaat

• Maker
    Discussie
  • Zoals vermeld in de titel: Fabspeed Supercup sportuitlaat.
    Zijn er mensen hier die ervaring hebben met dit merk of dit type van uitlaat.
    Ik ben deze namelijk aan het overwegen voor mij 3.2 van 1984.
    In de video hieronder is het wel op een SC, maar deze zou ook onder een 3.2 passen.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Obb1Rng1Eqg[/video]

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • amaai, het dubbele !!!
      ok ja… dan maar op zoek naar iets anders zou ik zeggen…
      Het voordeel wat we nu hebben is dat het toch winter is en volop kunnen zoeken en vergelijken 🙂

0
      J

[quote=”Pierco” post=226532]nog geen ervaring, maar ook interesse in deze uitlaat.
        Ik heb de filmpjes ook al gezien en hij maakt echt een mooi geluid.
        Ik vraag me enkel af als het niet te veel geluid gaat zijn om nog aangenaam lange afstanden te rijden ?[/quote]

Ik heb een open luchtfilter deksel, SSI’s en een M&K uitlaat.
        Best wel luid maar niet te, naar mijn mening. (ik rijd in de zomer alleen met mijn ramen open, om er nog meer van te genieten…;))
        Als je wil spreken we eens af, als het past en als je niet aan de andere kant van het land woont…. PM maar als je eens wil horen wat dat geeft.
        Geluid op een youtoep filmpje zegt weinig want de meeste zijn niet gemaakt met professionele opname apparatuur en worden afgespeeld via PC speakertjes….
        Ik heb ook nog een origineel luchtfilter deksel, dan kan je het verschil eens horen.

Ik weet niet hoe het nu zit met Fabspeed maar een tijd geleden stonden die niet bekend voor hun quality control en waren er geregeld mensen die problemen hadden met slecht passende uitlaten en onderdelen. Hopelijk hebben ze dat nu al opgelost.

0

Hier vrees ik ook wel wat voor.
          En heb net de prijs binnen gekregen van european tuning.
          Meer dan het dubbele dan wat vermeld staat op hun website. Hmmm… :wtf:
          Ik zit nu al met een niet originele inox uitlaat op de 911 en vond eigenlijk gewoon het “gebrobbel” bij gas los wel de max van de fabspeed.
          Er moeten hier dan toch wel andere alternatieven voor zijn denk ik, maar ja welke?

0

nog geen ervaring, maar ook interesse in deze uitlaat.
            Ik heb de filmpjes ook al gezien en hij maakt echt een mooi geluid.
            Ik vraag me enkel af als het niet te veel geluid gaat zijn om nog aangenaam lange afstanden te rijden ?

0
          4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.