Facebook

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Facebook

• Maker
    Discussie

• RSR Motors
    Deelnemer

Vanaf heden kan je ons ook vinden op Facebook op naam van RSR Motors. Er zijn een pak foto’s te zien van restauratie projecten die wij hebben uitgevoerd. Als ook foto’s van ongeval wagens die wij hebben hersteld in het verleden waaronder ook enkele bekende wagens.
      Ook foto’s van motor herstellingen en opvoeringen die wij hebben uitgevoerd, ook foto’s van Porsche uit de oude doos kan je er bewonderen.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Luc

Mijn aanvraag is ook verzonden – Ben benieuwd naar de inhoud!

Er staan er 2 op van men bedrijf waarvan er 1 open staat voor iedereen. De rede dat we gesloten houden is vrij simpel te verklaren hoor denk maar eens waarom het Porsche Forum niet voor iedereen te lezen valt. Ik kan enkel men best doen en meer niet en ik hoop dat jullie er kunnen van genieten om de foto’s te zien en te bewonderen.

had idd makkelijker geweest, nu is het een gesloten profiel, dus enkel “vrienden” kunnen dit zien. Je heb zo ook niet de voordelen die een bedrijfspagina wel heeft, zoals statistieken e.d.

btw, eigenlijk had je een eigen facebook profiel kunnen aanmaken en voor de firma een facebook (fan)page. Had iets makkelijker gewerkt denk ik

+1

ditto

rjf

Idem

Ik heb je toegevoegd .
                      Grtz Pascal911

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.