Facelift of GTS versie

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Facelift of GTS versie

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • PDS

Ziet er weer veelbelovend uit :respekt:

nu ook een 991 targa gespot in GTS uitvoering? de uitlaten zijn achterneefjes van de GT3 😉

Spyshots-Porsche-911-Carrera-GTS-Cabrio-Coupe-Targa.jpg

Net terug van een weekje Oostenrijk .
          Tussen Inglostadt en Frankfurt twee gecamoufleerde 991 gezien.
          Spijtig genoeg teveel verrast om foto’s te nemen.
          De achterlichten waren afgeplakt,de uitlaat was deze van de turbo,twee maal twee rechthoekjes en voorlichten waren dezelfde als op de 918.
          De tweede had geen vier lichtbundels in de voorlichten maar wel twee lichtbundels.
          Ik denk ook dat ze bijden een vaste spoiler hadden achteraan.
          De komende weeken of maanden zullen uitsluitsel moeten brengen.
          Ik post niet veel maar wou jullie dit toch niet onthouden.
          Trouwens naar Oostenrijk vorige week zaterdag toch 970km waarvan 80km binnenbaan had ik een gemiddelde snelheid van 143 km/u,vandaag de omgekeerde weg 133 km/u gemiddeld.
          Gr.filip

Mijn gedacht;

Vanaf september van dit jaar is het verplicht dat alle nieuwe op de markt gebrachte en verkochte auto’s voldoen aan de euro 6 norm. Ik veronderstel dat Porsche wreed hard aan het werken is om de motor zodanig zuinig te maken (met al dan niet hybride of een 4-cilinder) dat de facelift 991 zal voldoen aan de euro 6 norm.

ken

Zal misschien wel een nieuwe variant zijn, kijk eens wat er van de 997 allemaal uitgebracht is

Testwagens rijden (bij Ford toch) altijd, elke dag, meermaals per dag (ploegen) dezelfde route.
                Dus zou toch wel kunnen hoor. 🙂

S2

Hoe kan iemand een “spy video” maken? Tenzij diezelfde auto de hele dag hetzelfde tourtje rijdt?

Uit verschillende standpunten op verschillende plaatsen en zelfs al rijdend dezelfde auto “per ongeluk” spotten? Dit lijkt wel heel toevallig.

mss hybride versie of iets dergelijks? Het lijkt me logisch dat ze de technologie van de 918 laten doorsijpelen naar de andere sportieve modellen?

edit bij Wim en samengevoegd.

Cedric bedankt voor de link, had gekeken of er al iets over was geschreven, maar waarschijnlijk nogniet goed wakker geweest. 😳 :bounce:

Klinkt zoals ghost zei wel als een turbo…

Wim

Ik zat deze morgen een beetje te surfen, en kwam volgende bericht tegen.

Spyvideo: hier rijdt de faceliftversie van de Porsche 911

Gaan ze wel de delfde kant op als de rest van de auto merken, net uitgebracht en al een facelift. :bounce:

[quote=”Ghost” post=155590]Ik hoor denk ik een turbo in het filmpje.[/quote]

Nu ik er op let hoor ik het ook. Zit precies wel een serieuze “tik” in de motor zo te horen als ie op het kruispunt staat te wachten. Precies een diesel 😆

Mmmmm, kan niet luisteren nu, maar fuck, een turbo. Stel je voor dat het die gevreesde 4 cylinder turbo is. Jakkes !
                            Hopelijk hebben ze het fatsoen om, als ze toch moeten downsizen, het op zijn minst een flat 6 te laten en liefst met een compressor ipv een turbo.

Ik hoor denk ik een turbo in het filmpje.

Ik weet niet wat ik er moet van denken ,andere spoiler lip ,luchtgaten in de achterste bumper (een beetje zoals bij de 996 4s ) ,ander rooster .

hij is intussen rijdend maar gecamoufleerd gespot. met brede achterkant en een speciale verticale gechromeerde grill in het motordeksel in retro 356 style (zichtbaar door het zwarte matje wat er bovenop ligt)

991_gts.jpg

991gts2.jpg

en hier de bewegende beelden

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.