Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

• Maker
    Discussie

• patrickvb
    Deelnemer

Beste forumbezoekers

Met Porschisten vzw hebben we ons geëngageerd mee te werken aan de familiedag van het Kinderkankerfonds.
      Deze dag heeft jaarlijks plaats op het terrein van ‘Mariagaard’ in Wetteren. Datum voor 2016 is zaterdag 10 september.

Onze medewerking werd gevraagd om met de kinderen een rondrit te doen van ong. een uur. Deze rondrit wordt uitgevoerd met politiebegeleiding, kruispunten worden afgezet, … zodat in colonne kan gereden worden. Start en aankomst in Mariagaard, in omgeving van de E40.

Wetende dat jaarlijks 100 à 120 kinderen deelnemen, beseffen we dat we dit met onze club niet alleen kunnen trekken. Uiteraard willen we geen kinderen ontgoochelen.

Vandaar nu al een warme oproep om 10 september a.s. vrij te houden zodat je die dag een glimlach kan toveren op een kindergezichtje.

We zullen binnenkort op onze website een aanmeldingsformulier plaatsen.
      Uiteraard hopen we dat de Porsche community, waarvan ik weet dat velen het hart op de juiste plaats hebben, massaal zal aanwezig zijn.

Bedankt!
      Patrick
      Voorzitter Porschisten vzw

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 154)
      • In afwachting van had ik alvast de passagierszetel op de hoogste stand geplaatst. Kwestie dat “mijn” kind goed zou kunnen zien. Mag ik dan toch zeggen dat een lichte teleurstelling zich van me meester maakte toen mijn passagier ouder dan mezelf bleek te zijn? :what:

Hij had wel een kunstbeen….En het was een Gentenaar, misschien was dat de reden van zijn aanwezigheid. 😈
        Hij deed naar eigen zeggen al een jaar of 6 mee. Was wel een grappig zicht, zo hoog op zijn troon!

IMG_7520.JPG

IMG_7529.JPG

IMG_7536.JPG

IMG_7540.JPG

En de afsluiter met de Porsche vrienden was natuurlijk ook dik in orde ( geen foto’s genomen daarvan )
          Nogmaals bedankt iedereen :drink:

IMG_7500.JPG

IMG_7503.JPG

IMG_7510.JPG

IMG_7519.JPG

IMG_7472.JPG

IMG_7474.JPG

IMG_7480.JPG

IMG_7498.JPG

Het was weer eens de Porsche rijders op hun best :respect2: Iedereen bedankt die meegewerkt heeft aan die schitterende dag en in het bijzonder het bestuur van De Porschisten vzw . Beelden zeggen meer !

IMG_7404.JPG

IMG_7424.JPG

IMG_7453.JPG

IMG_7455.JPG

Tijdens de rondrit werd door één van de kindjes een knuffel verloren. 😥
                  Mogelijk ligt deze nog in een Porsche.
                  Kunnen jullie even nakijken aub? Bedankt!
                  Victoria(2).jpg

IMG_3981(2).JPG

PM

[hide]Woorden komen te kort om deze dag/ervaring te omschrijven! Ik denk niet dat we nu nog zullen zeuren over een druppeltje olie in de garage, een krakende deur van onze Porsche of de moeilijke keuze om een witte of een zwarte Porsche te kopen…. Deze ervaring kan tellen voor mij. Een dikke pluim voor iedereen en tot een volgende ! :salut: [/hide]

Bedankt, Mart, voor de mooie foto met P in een vrolijke kleur op de voorgrond.
                      -home-porschef-public_html-media-kunena-attachments-7654-120111vk1.jpg

Bedankt, organisatoren, Porschisten & motorrijders & politie. Een hele mooie omloop, met door motorrijders en politie afgesloten kruispunten, met prachtige vergezichten en kronkelwegen.

Ik had wel een jonge moeder in de wagen. En twee kleine dochtertjes, voor wie de tocht van een uur echt net gepast lang was. Zij vertelde me dat ze sinds 5 maand regelmatig weken, weken lang, slaapt in het ziekenhuis voor haar zoon met leukemie. En dat het kinderkankerfonds hen zeer goed helpt. Met speelgoed in het ziekenhuis en met geldelijke steun om de maanden tussen aanvraag van een tegemoetkoming en toekenning te overbruggen. Ik denk dat we niet alleen de kindertjes, maar ook de ouders eens een afwisseling aangeboden hebben.

De sponsors ben ik ook dankbaar. Mijn echtgenote ook. :coolness: Haar nu nog zover krijgen dat ze een datum kiest voor de verwenning in Marche-en-Famenne. 😉

Prachtig georganiseerde dag!
                        Met veel voldoening kijk ik erop terug dat we die moedige kinderen wat vreugde konden verschaffen.

Voor herhaling vatbaar. Proficiat aan de organisatie.

super mooie dag was het voor iedereen
                          en goede organisatie !!
                          :respekt:

Prachtige dag. Veel plezier beleefd en vooral veel gelachen :applaus:

We waren ook vereerd om te kunnen deelnemen aan dit prachtig initiatief. We hebben de kinderen een zeer leuke dag bezorgd.
                              We zijn altijd te vinden voor zo een goed doel.

‘s avonds hadden we een superleuke afsluiter, een gezellig etentje met de porschevrienden.

nog wat sfeerbeelden…

DSC00249resize.jpg

DSC00250resize.jpg

Paar snapshots voor de thuisblijvers …

120111vk1.jpg

143842vk2.jpg

143919vk3.jpg

144301vk4.jpg

144537vk5.jpg

145101vk6.jpg

190324vk7.jpg

Nogmaals bedankt aan alle deelnemers, Porschisten, Polizei, organisatie KKF, sponsors en vrijwilligers :up: :up: :up: :up:
                                    Ik had een knaap van 16 als copiloot, bijna gans de rit gesproken over de toekomstplannen van Jonas en zijn voorkeuze van aan te kopen wagen als hij 18 wordt. Positief ingestelde jongeman!!!
                                    Daarna nog wat gesproken met de ouders van Jonas en zijn pa proberen te overtuigen om Jonas zijn rijbewijs voor tractor te verkrijgen.
                                    Deze prachtige dag afgesloten met enkele Porsche vrienden op een zonovergoten terras met een etentje en een drankje.
                                    Over Sammy zijn “outing” gaan we het niet hebben anders krijg ik enkele advocaten op mijn nek.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 154)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.