Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

• Maker
    Discussie

• patrickvb
    Deelnemer

Beste forumbezoekers

Met Porschisten vzw hebben we ons geëngageerd mee te werken aan de familiedag van het Kinderkankerfonds.
      Deze dag heeft jaarlijks plaats op het terrein van ‘Mariagaard’ in Wetteren. Datum voor 2016 is zaterdag 10 september.

Onze medewerking werd gevraagd om met de kinderen een rondrit te doen van ong. een uur. Deze rondrit wordt uitgevoerd met politiebegeleiding, kruispunten worden afgezet, … zodat in colonne kan gereden worden. Start en aankomst in Mariagaard, in omgeving van de E40.

Wetende dat jaarlijks 100 à 120 kinderen deelnemen, beseffen we dat we dit met onze club niet alleen kunnen trekken. Uiteraard willen we geen kinderen ontgoochelen.

Vandaar nu al een warme oproep om 10 september a.s. vrij te houden zodat je die dag een glimlach kan toveren op een kindergezichtje.

We zullen binnenkort op onze website een aanmeldingsformulier plaatsen.
      Uiteraard hopen we dat de Porsche community, waarvan ik weet dat velen het hart op de juiste plaats hebben, massaal zal aanwezig zijn.

Bedankt!
      Patrick
      Voorzitter Porschisten vzw

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 154)
      • Blijkbaar hebben sommigen de laatste mailing niet ontvangen, bijgevolg post ik de tekst hier.
        Nog even meegeven dat we, o.a. door de samenwerking met lokale politie, ons tijdsschema willen respecteren.
        Ons bestuur kijkt er naar uit, laten we er een super dag van maken.

[i]Nog snel een laatste geheugensteuntje : zaterdag as. 10/09 verwachten we jou vanaf 11.30 uur te Erpe-Mere voor de eerste Marc Hellinckx Memorial tvv het KinderKankerFonds.
        Wij zijn klaar om jullie met open armen te ontvangen en enkele gewaardeerde sponsors zorgden enerzijds voor een financiële steun (welke integraal doorgestort wordt naar het KKF) of anderzijds voor enkele leuke goodie-bag-gadgets !
        De goodie-bags vullen wij aan met een rallyplaat en bieden beiden samen aan voor een minimale bijdrage van 10 euro. Deze bijdrage is eveneens bestemd voor het KKF.
        De rallyplaat op zich is al een leuk en uniek hebbeding maar je maakt hiermee ook nog eens kans om een ballonvaart te winnen of een “fijnproevers arrangement” voor 2 personen in Quartier Latin te Marche-en-Famenne !! (Trekking en bekendmaking winnaars rond 13.45 uur)
        Tijdens de korte “static show” kan je een leuke babbel maken met de andere deelnemende Porsche-fanaten. En je zal er niet alleen zijn : dat Porsche rijders het hart op de juiste plek hebben mag blijken uit de inschrijving van een 80-tal (!!) deelnemers.
        Je hoeft ook niet op je honger te blijven zitten : een foodtruck zal er verzorgde en sublieme (warme) broodjes aanbieden en bij de Porschisten-dames kan je terecht voor een koffie of frisse drank.
        Rond 14.00u vertrekken we dan in groepjes richting Domein Mariagaard te Wetteren zodat we vanaf 15.00u de rondrit met de kinderen kunnen aanvatten.
        De patiëntjes kijken er alvast naar uit !

BELANGRIJK : Indien je onder jouw naam meerdere deelnemers ingeschreven hebt, wil dan zo vriendelijk zijn deze mensen ook op de hoogte te brengen van dit bericht !
        Bedankt alvast.

Tot zaterdag 10 september !

Met vriendelijke groeten

Namens het bestuur
        Porschisten vzw[/i]

Ik kan rond 11u30 aanpikken in Rotselaar (parking)?

@ Herman : Zoals overeengekomen omstreeks 11u30 aan de carpool te Bekkevoort (is dan nog een uurtje rijden tot Erpe-Mere). :driver:

Andere voorstellen van forummers ook welkom.

Lijkt al een leuk treintje te worden in Kruibeke ! :driver:
              tot morgen kerels !

Ik wil wel aanpikken ter hoogte van Brussel. Parking Groot-Bijgaarden op de E40 richting Gent of komen jullie nog snel een waterke drinken bij mij thuis in het wereldberoemde Schiplaken? :coolness:

Wanneer denk je te vertrekken Geert ? Zit zelf wat krap in de tijd, kan dan zien of alleen of in groep, laatste is natuurlijk leuker :driver:

:first:

TheFab rules!

“Als ik op mijn kont mag zitten kom ik wat vroeger. Ik moet mijn beentjes zo veel mogelijk rust geven. Zondag IFF marathon!”

Voila ze Erwin, is reeds voor gezorgd.
                      8-09-201620-10-11.jpg

Wij (iemand anders van het forum en ikzelf) zouden ook graag aansluiten om 10u45 op de parking langs de E17.
                        Wij komen met 2 Boxsters.

[quote=”Yellow Submarine” post=241211][quote=”patrickvb” post=241204]Maar indien mogelijk toch graag iets vroeger aanwezig zijn.
                          :up:[/quote]

Als ik op mijn kont mag zitten kom ik wat vroeger. Ik moet mijn beentjes zo veel mogelijk rust geven. Zondag IFF marathon![/quote]

Heb je geen plooistoeltje om mee te nemen ? :happydance: :music: 😉

[quote=”patrickvb” post=241204]Maar indien mogelijk toch graag iets vroeger aanwezig zijn.
                            :up:[/quote]

Als ik op mijn kont mag zitten kom ik wat vroeger. Ik moet mijn beentjes zo veel mogelijk rust geven. Zondag IFF marathon!

Wij zullen alvast de Limburgers vertegenwoordigen aanstaande zaterdag. :salut:

Als er nog Limburgers of Brabanders zijn die willen aansluiten en een treintje willen vormen, altijd leuk. :driver:
                              We rijden van Alken ,richting Hasselt naar Lummen en zo verder naar Leuven en Brussel en ….

Graag een seintje.

Patrick,
                                Door een zeer triestig bericht dat ik juist heb ontvangen is het voor mij onmogelijk om zaterdag present te zijn bij de rondrit voor het kinderkankerfonds. Het spijt me zeer maar ik wens jullie allen, kinderen en deelnemers toch een dag vol vriendschap toe.
                                Mvgr
                                Norbocay.

Maar indien mogelijk toch graag iets vroeger aanwezig zijn.
                                  :up:

[quote=”Yellow Submarine” post=241202]Ik zal pas tegen 13:45 in Erpe-Mere aankomen. Geen probleem hoop ik?[/quote]
                                    Erwin,
                                    No problem, vertrek is gepland om 14u.
                                    Tot dan,
                                    Fabian

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 154)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.