Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

• Maker
    Discussie
  • Beste forumbezoekers

Met Porschisten vzw hebben we ons geëngageerd mee te werken aan de familiedag van het Kinderkankerfonds.
    Deze dag heeft jaarlijks plaats op het terrein van ‘Mariagaard’ in Wetteren. Datum voor 2016 is zaterdag 10 september.

Onze medewerking werd gevraagd om met de kinderen een rondrit te doen van ong. een uur. Deze rondrit wordt uitgevoerd met politiebegeleiding, kruispunten worden afgezet, … zodat in colonne kan gereden worden. Start en aankomst in Mariagaard, in omgeving van de E40.

Wetende dat jaarlijks 100 à 120 kinderen deelnemen, beseffen we dat we dit met onze club niet alleen kunnen trekken. Uiteraard willen we geen kinderen ontgoochelen.

Vandaar nu al een warme oproep om 10 september a.s. vrij te houden zodat je die dag een glimlach kan toveren op een kindergezichtje.

We zullen binnenkort op onze website een aanmeldingsformulier plaatsen.
    Uiteraard hopen we dat de Porsche community, waarvan ik weet dat velen het hart op de juiste plaats hebben, massaal zal aanwezig zijn.

Bedankt!
    Patrick
    Voorzitter Porschisten vzw

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 154)
    • Goed zo! Komaan jongens, tonen dat jullie hart op de juiste plaats zit! Kids zijn dol op Porsches!

Ik zal er ook zijn :driver:
        tot dan
        Mario

Helaas moet ik mij afmelden. Bleek al eerder voor een ander evenement ingeschreven te hebben. Excuus.

Bedankt, maar…..
            De tombola zal uiteraard niet gratis zijn.
            We gaan de kas van het Kinderkankerfonds wat steunen.

Wie nog zin heeft, niet aarzelen om in te schrijven!
            Ideale mogelijkheid om ons, petrol heads, in een ander perspectief te tonen. (Voor zover dat nodig is natuurlijk)
            :first:

:up: uiteraard doen we voor die kinderen maar het is altijd leuk als er nog iets “te winnen” valt. Mooi geregeld Patrick!

We hadden al een vlucht met een warme luchtballon in de aanbieding voor één van de chauffeurs.

Hotel Quartier Latin in Marche, vaste stek voor het Ardennenweekend van Porschisten vzw, schenkt een verblijf voor 2 personen met ontbijtbuffet en diner (inclusief alle drankjes).

Alle deelnemende Porsche chauffeurs maken kans op deze fraaie prijzen.

Count me in .
                  Weer een super initiatief :up:

Ingeschreven .

PM

[hide]Misschien een domme vraag maar hoe oud zijn de kinderen? Mijn kids 7 en 5 kunnen zonder kinderstoel/verhoog niet veel zien van de straat. Meenemen die kinderstoelen of zijn er ter plaatse beschikbaar? [/hide]

Dit topic nog eens even in de belangstelling brengen…
                      Inschrijven kan via onze website.

Alle types Porsche welkom!

:up:
                        907d54bf32443f2b79bb1a58146289d5.jpg

ingeschreven (onder voorbehoud)

Deze rit voor het goede doel nog eventjes refreshen…

Volgens de organisatie zullen ongeveer 100 kinderen present zijn. We noteren dan ook bijzonder graag bijkomende inschrijvingen.
                            De aanwezige Porsche rijders maken kans een ballonvaart te winnen.

Zoals eerder gemeld, alle ingeschrevenen zullen 2de helft van augustus via email uitgebreid informatie ontvangen.

Hierbij eindelijk ingeschreven voor 10 september!

Ik kan me niet inbeelden dat er daar een overaanbod aan Porsches zou kunnen zijn, anders rijden die kinderen toch 2 keer mee. Probleem opgelost!

Tenzij er onderhand meer P’s dan kids zijn wil ik ook meedoen.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 154)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.