Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Familiedag kinderkankerfonds 10 september 2016

• Maker
    Discussie

• patrickvb
    Deelnemer

Beste forumbezoekers

Met Porschisten vzw hebben we ons geëngageerd mee te werken aan de familiedag van het Kinderkankerfonds.
      Deze dag heeft jaarlijks plaats op het terrein van ‘Mariagaard’ in Wetteren. Datum voor 2016 is zaterdag 10 september.

Onze medewerking werd gevraagd om met de kinderen een rondrit te doen van ong. een uur. Deze rondrit wordt uitgevoerd met politiebegeleiding, kruispunten worden afgezet, … zodat in colonne kan gereden worden. Start en aankomst in Mariagaard, in omgeving van de E40.

Wetende dat jaarlijks 100 à 120 kinderen deelnemen, beseffen we dat we dit met onze club niet alleen kunnen trekken. Uiteraard willen we geen kinderen ontgoochelen.

Vandaar nu al een warme oproep om 10 september a.s. vrij te houden zodat je die dag een glimlach kan toveren op een kindergezichtje.

We zullen binnenkort op onze website een aanmeldingsformulier plaatsen.
      Uiteraard hopen we dat de Porsche community, waarvan ik weet dat velen het hart op de juiste plaats hebben, massaal zal aanwezig zijn.

Bedankt!
      Patrick
      Voorzitter Porschisten vzw

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 154)
      • @ wie al ingeschreven is: :up:

Uiteraard kunnen er nog heel wat wagens bij. Dus …Klik

Namens Porschisten: Bedankt!

Ingeschreven :salut:

Fantastisch initiatief waarvoor ik mijn agenda met veel plezier vrij hou!!

Ook ingeschreven, ik maak de agenda wel vrij die dag! 😉

XXX

Noteer me even onder voorbehoud.
              Typisch agenda probleem :engeltje:

Super initiatief :up: :up: :up:

En ook aangemeld voor dit goede doel!!

[quote=”rdy” post=229647]Graag zouden we eventueel meerijden maar gaan we met een Cayenne van 2005 niet uit de boot vallen of is dit geen probleem?[/quote]
                  Staat op een CJN geen schildje van Porsche dan?
                  Uiteraard is een CJN, Macan, … welkom!

Patrick, prachtig initiatief van de Porschisten. Ik meld me ook aan!

Grts, Lukkie uit de Asseneedse polders

:respect2:
                      Dan zullen we zeker van de partij zijn :happydance:

Ik zie niet waarom! Ik zou ook graag eens met een Cayenne meerijden 😳

Graag zouden we eventueel meerijden maar gaan we met een Cayenne van 2005 niet uit de boot vallen of is dit geen probleem?

Inderdaad, in augustus zal dit zeker voldoende aan bod komen.
                            Maar wie al kan inschrijven, graag!

Ik tracht er ook bij te zijn ! Mogelijk breng ik nog wat andere P fans mee. Ik vermoed dat dit draadje in Augustus nog wel wat aandacht zal krijgen.

Lijkt me ook wel leuk om mee te doen. Moet alleen even in de ‘drukke’ agenda kijken of ik vrij ben.

staat ondertussen ook vermeld op de website van PCT , willen er uiteraard graag aan mee werken

ik wacht ook even om me in te schrijven, het is nog zolang, normaal no problemo maar je weet nooit.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 154)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.