fase 2 opknapbeurt 3,2

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s fase 2 opknapbeurt 3,2

• Maker
    Discussie
  • Hoi, juist stukskes terug ontvangen van mijn carrosserie. Mannen hebben weer prachtig werk geleverd… Bumpers, motorkap, spatplaten bumpers, zijstukken laten zandstralen en terug laten lakken. Motorkap laten uitdeuken, vorige eigenaars vonden het gemakkelijker van er blutsen in te duwen, i.p.v. het slot te smeren… Foto’s spreken voor zich…
    IMG_0072.JPG

IMG_0070.JPG

IMG_0074.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Wim

Jammer dat ik het moet schrijven, maar tussen die modellen maakt dat niks uit.
      Hebben allemaal dezelfde kwalen zoals je ziet op de door jou geposte link.
      Maar de jongere hebben het ook hoor. 💡

Als je echt goed (Porsche) staal wil en niet rot zoals de latere modellen, moet je voor een Porsche gaan van voor de jaren ’75, deze komen er meestal beter uit.

0

Is mooi geworden en lekker origineel. Ben in mijn zoektocht nog eens naar zo eentje gaan kijken, maar die was met de verfborstel geschilderd en was redelijk krokant dus heb ik ook maar laten staan.

Ik dacht vroeger dat de 3.2kes beter tegen roest konden dan de SC.

Buiten deze gerekend dan…

0
        XXX

@Gijsbeer : Nee, zat niet op ‘t terras, jij zal een andere P aan’t bewonderen geweest zijn.
          Zal binnekort eens een pm’ sturen om af te spreken. CU :driver:

0

Peter,

jij zat toevallig twee weken geleden niet op terras van Byblos in Wommelgem? Zo ja, ben ik je targa aan ‘t bewonderen geweest…
            We kunnen wel eens afspreken als je wil hé, wonen blijkbaar maar een km of tien van elkaar!

Groetjes.

0

ziet er mooi uit; proficiat,
              ciao,
              Luc

0
              XXX

Hey Gijsbeer. Ziet er mooi uit :respekt: , straf dat we elkaar nog niet zijn tegengekomen. ‘t Arenaplein ligt er nu ook weer niet zo ver af 😀

0

32.jpg
                  Voila,

P staat gebruiksklaar, grootste werken zaterdag afgerond met het reviseren van een remklauw, andere kant is voor binnenkort. Hopelijk blijft het nog efkes droog zodat ik nog wat kilometerkes kan genieten voordat het weer winter is…

0

Hey Peter, iemand van de buurt, leuk! Moest je een toerke doen, mag altijd eens langs het stadion rijden, de straat met de ‘bumps’. Binnenkort (hoop ik toch) zal mijn kind wel regelmatig voor de deur staan. Ik heb mijn stukskes laten stralen en spuiten bij een bevriende karrosserie, iemand waar ik al jaren mee heb samen gewerkt! Zal geen reclame mogen maken, maar het is in Hoboken. Moest je interesse hebben kan ik je zeker voorstellen, die mensen leveren ongelooflijk werk af!! Spijtig genoeg ben ik een beetje te gierig geweest, ik had de voorvleugels en kofferklep ook moeten laten spuiten… Misschien iets voor de volgende refresh…
                    Hopelijk tot ziens hé!
                    Greetz,

Gijsbeer.

0
                    XXX

Hey Gijsbeer, ziet er netjes uit. Spuitwerk van de bumpers hier in Deurne laten doen? De mijne zien er ook al lief uit 🙁 en zijn ‘in need of some love’ 😆 maar dat zal eerder tegen het eind van’t jaar zijn…

0

Goed bezig en gelukkig is er nog de regen :relaxman: , zo heb je wat meer tijd om alles klaar te krijgen :respekt:

0

Deze fase is bijne afgerond hé….
                          Zal ferm zijn als alles gemonteerd is :respect2:

0

de P;is gestald bij een goede vriend.
                            deze persoon doet niets anders of auto’s spuiten
                            ook carrosserie werk leverd hij aan een democratisch prijs.
                            we zijn over één gekomen dat ik mag mee helpen om zo de kennis op te doen van de P.
                            natuurlijk weet ik dat we voor verrassingen staan.

in ieder geval de Porsche moet mooi afgewerkt zijn voor de rit op 19 augustus.

wanneer ik start zal ik jullie wel foto’s laten zien.

0

@straffen ,vertel eens ,waar ,hoe en door wie ga je P onder handen laten nemen ?

0

het ziet er goed uit.
                                na 28 mei is het mijn beurt om de p een face lift te geven
                                zal een topic maken en ik hou jullie wel op de hoogte

0

Zijn we weer!
                                  De voorbije dagen weer wat verder gedaan… Koplamp- en ruitensproeiers terug in gang gekregen, :happy: en nu begonnen met de bumpers terug op te bouwen…
                                  Ondertussen enkele kleinere onderdelen een tweede leven gegeven, met wat tijd en geduld te investeren kan men een mooi resultaat bereiken, zie foto’s.
                                  Toch ook maar doorgebeten om de rubber spolerlip vooraan te bestellen, deze werd geleverd inclusief bevestigingskit!!

DSC08382.JPG

DSC08385.JPG

DSC08406.JPG

DSC08463.JPG

DSC08459.JPG

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.