fast ‘n loud: rebuild F40 en doorverkoop 911

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes fast ‘n loud: rebuild F40 en doorverkoop 911

• Maker
    Discussie
  • Richard Rawling koopt/verkoopt een 911 carrera uit 1967 om de herstelkosten van z’n F40 te financieren. Maar het blijkt een S te zijn uit 1966 waarvan er 523 zijn gebouwd. Hoeveel geluk kun je hebben? Maar op de veiling brengt hij toch veel minder op dan verwacht.

[video width=425 height=344 type=youtube]SkbrqcRRI3A[/video]

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • die 911S hadden ze beter op mobile.de gezet 😀

Hoe ze die F40 behandelen, vind ik ook niet echt correct, maar het is en blijft een show natuurlijk

Ik neem het ook altijd op :up:
        Zondag avond ,iedereen naar bed …lekker relax kwality time Fast’n loud en Overhaulin kijken :happydance:
        Voorbije Zondag .. wat denk je …vrouw heeft de twee afleveringen gewist want er was geen plaats genoeg meer op de schijf om een drama :puke: van wijf TV op te nemen 👿 :bounce:

Dus hierbij dank deepee :respect2:

edit: Al heb ik er toch wel men bedenkingen bij hoe die gekken soms iets in elkaar rommelen :think:
        Overhaulin daarentegen :up:

S2

[quote=”David911cabrio” post=139222]Was da de aflevering van zaterdag? Want da heb ik opgenomen…. Wel een tof programma vind ik :popcorn:[/quote]

Heb de aflevering van zaterdag gezien, maar daar kwam geen Porsche in voor, dus ik gok van niet 🙂

Was over die 2 gekke Australiërs die vorig seizoen met die witte slee rondreden en nu een sequel maken.

beste programma ooit!

Was da de aflevering van zaterdag? Want da heb ik opgenomen…. Wel een tof programma vind ik :popcorn:

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.