fast ‘n loud: rebuild F40 en doorverkoop 911

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes fast ‘n loud: rebuild F40 en doorverkoop 911

• Maker
    Discussie
  • Richard Rawling koopt/verkoopt een 911 carrera uit 1967 om de herstelkosten van z’n F40 te financieren. Maar het blijkt een S te zijn uit 1966 waarvan er 523 zijn gebouwd. Hoeveel geluk kun je hebben? Maar op de veiling brengt hij toch veel minder op dan verwacht.

[video width=425 height=344 type=youtube]SkbrqcRRI3A[/video]

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • die 911S hadden ze beter op mobile.de gezet 😀

Hoe ze die F40 behandelen, vind ik ook niet echt correct, maar het is en blijft een show natuurlijk

0

Ik neem het ook altijd op :up:
        Zondag avond ,iedereen naar bed …lekker relax kwality time Fast’n loud en Overhaulin kijken :happydance:
        Voorbije Zondag .. wat denk je …vrouw heeft de twee afleveringen gewist want er was geen plaats genoeg meer op de schijf om een drama :puke: van wijf TV op te nemen 👿 :bounce:

Dus hierbij dank deepee :respect2:

edit: Al heb ik er toch wel men bedenkingen bij hoe die gekken soms iets in elkaar rommelen :think:
        Overhaulin daarentegen :up:

0
        S2

[quote=”David911cabrio” post=139222]Was da de aflevering van zaterdag? Want da heb ik opgenomen…. Wel een tof programma vind ik :popcorn:[/quote]

Heb de aflevering van zaterdag gezien, maar daar kwam geen Porsche in voor, dus ik gok van niet 🙂

Was over die 2 gekke Australiërs die vorig seizoen met die witte slee rondreden en nu een sequel maken.

0

beste programma ooit!

0

Was da de aflevering van zaterdag? Want da heb ik opgenomen…. Wel een tof programma vind ik :popcorn:

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.