fdevile op solicitatie

Home Forum Zeverhoekje fdevile op solicitatie

• Maker
    Discussie
  • [quote=”fdeville”:vnbqt0gn]
    [size=125:vnbqt0gn](en meteen eventjes de quotes rechtgezet want trok op niets meer…ik zou eigenlijk een goede moderator zijn… 😆 )[/size][/quote]

Hoe bedoel je ❓ 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Mmmm als dat echt goed betaald dan heb ik wel intresse hoor dave en ik sta op de 2 de plaats zelf 😆 < maar ik heb er geen tijd en goesting voor.

“ons eens laten gaan” heeft voor iedereen wel een andere betekinis blijkbaar hé 😉

😆 😆 😆 😆 😆

Dit is juist het zeverhoekje.
          Dat dient terbevordering van de sfeer op het forum.
          Zo kunnen we tenminste hier ook eens lachen en ons laten gaan

Ik denk dat jullie je conversatie beter op een ander soort forum of zo kunnen verder zetten… 😆 😆 😆

[quote=”Talbot”:3boi5qki]
              ajjjj daar gaat de job 😈 😆 😆 😆 [/quote]

Hoezo, jij kent de Chef dan nog niet goed 😈

Anoniem

[quote=”Talbot”:1nzg70r0]

Nee, maar als je braaf bent krijg je vandaag maar een half pakske slaag in plaats van een volledig Very Happy

ajjjj daar gaat de job 😈 😆 😆 😆 [/quote]
                Allez bon, ik ben heel genereus vandaag: maar 1/4 pakske dan. Lager ga ik echt niet

Nee, maar als je braaf bent krijg je vandaag maar een half pakske slaag in plaats van een volledig Very Happy

ajjjj daar gaat de job 😈 😆 😆 😆

Anoniem

[quote=”mcklusky”:acsxbe3g]zal ik mijn rekeningnr al geven ?[/quote]
                    Nee, maar als je braaf bent krijg je vandaag maar een half pakske slaag in plaats van een volledig 😀

zal ik mijn rekeningnr al geven ?

Het aantal posten mag er niets mee te maken hebben hoor.
                        Anders was ik wel super Admin 😆 😆 😆

Misschien moet je eens wat liever zijn bij de Chef .
                        Dat helpt ook vermoed ik 😈 😉 😀

Anoniem

Nee nee, laat maar zitten ! ‘t is gelijk dat ik het gehad heb 😆
                          Ik sta trouwens maar 13e in de lijst van hoogste “posters”. De hoogste posters hebben recht op de eer om mod te zijn vind ik. Ik moet eerst nog wat mijn quota omhoog trekken (ik ben wel als 2e geregistreerd op het forum…).

ja mannekes, ik krijg wekelijks wel eens de vraag van iemand om moderator te mogen worden, binnenkort zal er wel één en ander veranderen.

Elke week 🙄 ❓ Elke week dezelfde 😆

Dan moeten er al veel fruitmanden, champagne , … bij u toegekomen zijn

zoniet : tip voor de solliciterende mod’s in spé 😉

Krijg ik dan ook een bevordering 😈

[size=42:2h0149af](Als anderen het mogen vragen , ik ook 😉 )[/size]
                              Btw , nog een moderator. Zo druk is het hier nu ook weer niet dat ik (wij ) het niet de baas kan/kunnen hoor 😆 😆 😆

LOL 😀

ja mannekes, ik krijg wekelijks wel eens de vraag van iemand om moderator te mogen worden, binnenkort zal er wel één en ander veranderen.

Ik houd jullie op de hoogte…

Daar moet je voor bij de grote chef zijn.
                                  Ik ben maar een bureauventje 😉 😆 😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.