Ferdinand Porsche : The heritage

Home Forum Porsche Uitstappen Ferdinand Porsche : The heritage

• Dit onderwerp bevat 123 reacties, 41 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 123)
    • Gisteren namiddag geweest echt wel de moeite ! effe mn kop poste

selfiheritage.jpg

Jochen & AnthonyS zullen rond 13:00 – 13:30 aan de expo zijn.

@ DST: ik stuur je in pm m’n gsm nummer door, bel me anders als je er bent.

😆

Wie komt er nog wel om13u30? *porsche

Aangezien de kleine opkomst ga ik ook passen.
            Misschien na nieuwjaar.

Ik ga forfait moeten geven, op het laatste moment nog een gr groep gereserveerd, werken geblazen dus…. 🙁

Voor ons is 13u30 aan de ingang van de expo perfect hoor !
                :relaxman:[/quote]

+1

[quote=”snoer 964″ post=152046]@ Anthony Voor mij is het goed alhoewel Sammy s’morgens zou willen gaan ,Maar ik wil wel na de middag ook vertrekken Anthony .DucDirk wou ook komen zondag namiddag dus ik kijk of ik hem kan bereiken alsook blackbuda .Eventueel afspreken aan shell station Wetteren .Laat maar weten wat jullie willen .[/quote]

Voor ons is 13u30 aan de ingang van de expo perfect hoor !
                  :relaxman:

[quote=”AnthonyS” post=152045]Wie gaat er nu zondag (22/12)?
                    Afspraak rond 12:30 ergens in het Gentse, Snoerke?
                    Om dan tegen 13:30 aan de expo te zijn… Waar we eventueel anderen ontmoeten. 😉

Vul het lijstje verder aan:

12:30 – Gent:
                    AnthonyS

13:30 – Ingang Expo:[/quote]
                    Christophe P

Voormiddag is ook prima voor mij…

@ Anthony Voor mij is het goed alhoewel Sammy s’morgens zou willen gaan ,Maar ik wil wel na de middag ook vertrekken Anthony .DucDirk wou ook komen zondag namiddag dus ik kijk of ik hem kan bereiken alsook blackbuda .Eventueel afspreken aan shell station Wetteren .Laat maar weten wat jullie willen .

Wie gaat er nu zondag (22/12)?
                          Afspraak rond 12:30 ergens in het Gentse, Snoerke?
                          Om dan tegen 13:30 aan de expo te zijn… Waar we eventueel anderen ontmoeten. 😉

Vul het lijstje verder aan:

12:30 – Gent:
                          AnthonyS

13:30 – Ingang Expo:

van de week via mijn werk een vip uitnodiging gekregen, ben is benieuwd :drink:

Hier lijkt nog geen concreet lijstje te zijn :/

🙁

[quote=”Jochen” post=151209]Gaat er iemand op Zo 15/12 vanuit oost en of west-vl ?

Tweede lijstje?[/quote]

Sorry Jochen, maar kan nie de 15de :salut: :salut: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 123)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.