Home › Forum › Porsche Uitstappen › Ferdinand Porsche : The heritage
- Dit onderwerp bevat 123 reacties, 41 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
30 september 2013 om 00:33
Van 6 december 2013 t.e.m. 19 jan 2014 te Brussel expo : http://www.ferdinandporsche.be
-
MakerDiscussie
-
[quote=”de zwarte pijl” post=151229][quote=”snoer 964″ post=151162]@ Momenol Ja dat ziet er goed uit en @ Porsche4ever we kunnen ook er na nog iets drinken of eten natuurlijk .@ DucDirk we kunnen nog iets afspreken om samen naar daar te :driver: Sammy zal dat ook wel zien zitten en als er nog mensen naar daar gaan die dag vanuit oost of west vlaanderen laat het maar weten natuurlijk .Dan vormen we een treintje tot in Brussel .[/quote]
Ik zou eigenlijk graag van s’morgens gaan en na de middag terug naar huis bollen, een vriend van mij rijd mee, vrouwke blijft thuis, op een uurke of 3 zal ik het daar wel allemaal gezien hebben :coolness:[/quote]
Zelfde hier ❗ @sammy, ik begeleid anders met veel plezier u 964 tot hinder :salut:
Zondag 22/12/13 om 13.30 aan ingang
Zal er zijn met mijn zoon
Als gelle daar niks mee inzit ??[quote=”snoer 964″ post=151162]@ Momenol Ja dat ziet er goed uit en @ Porsche4ever we kunnen ook er na nog iets drinken of eten natuurlijk .@ DucDirk we kunnen nog iets afspreken om samen naar daar te :driver: Sammy zal dat ook wel zien zitten en als er nog mensen naar daar gaan die dag vanuit oost of west vlaanderen laat het maar weten natuurlijk .Dan vormen we een treintje tot in Brussel .[/quote]
Ik zou eigenlijk graag van s’morgens gaan en na de middag terug naar huis bollen, een vriend van mij rijd mee, vrouwke blijft thuis, op een uurke of 3 zal ik het daar wel allemaal gezien hebben :coolness:
ik moet om 16.00u terug in waregem geraken. Ik dacht dat de uitstap van s’morgens ging zijn :oops:[/quo
Ik dacht dat er om 13u30 of 14u afgesproken was aan het museum ,Maar ik sta nog open voor suggesties natuurlijk ,Ik ben gans de dag vrij en kan me aanpassen .Laat maar weten wie wat wil en we komen er wel uit zeker !
@snoer, dit zal dan te laat worden voor mij. Ik zit savonds nog met een feest, dus ik moet om 16.00u terug in waregem geraken. Ik dacht dat de uitstap van s’morgens ging zijn 😳
Gaat er iemand op Zo 15/12 vanuit oost en of west-vl ?
Tweede lijstje?
[quote=”snoer 964″ post=151162]@ DucDirk we kunnen nog iets afspreken om samen naar daar te :driver: Sammy zal dat ook wel zien zitten en als er nog mensen naar daar gaan die dag vanuit oost of west vlaanderen laat het maar weten natuurlijk .Dan vormen we een treintje tot in Brussel .[/quote]
Dat zie ik al helemaal zitten, Hendrik !
:up:
Ik heb Luc & Damienne ook gevraagd of ze zin hebben om mee te bollen …
:relaxman:@ Momenol Ja dat ziet er goed uit en @ Porsche4ever we kunnen ook er na nog iets drinken of eten natuurlijk .@ DucDirk we kunnen nog iets afspreken om samen naar daar te :driver: Sammy zal dat ook wel zien zitten en als er nog mensen naar daar gaan die dag vanuit oost of west vlaanderen laat het maar weten natuurlijk .Dan vormen we een treintje tot in Brussel .
Zondag 22 december 2013 – 13u30 – Ingang AutoWorld Brussel
Jubelpark 11
1000 Brussel– Momenol
voor mij mag er gerust een [url=http://www.forumsmilies.nl]aan vooraf gaan hoor! Kwestie van wat al in de stemming te komen :engeltje:
[quote=”porsche4ever” post=151007]Zijn er hier nu al concrete plannen opgemaakt om met wat leden te gaan? Want verder dan een kort lijstje zijn we nog niet gekomen zeker? + over welk vertrekuur spreken we dan? ‘S morgens, en
‘s middags dan een lunchke ergens nuttigen?
:coolness:[/quote]Dat is precies wat ik mij ook afvraag … : waar spreken we af, hoe laat etc. ?
Zelf stel ik voor: zondag 22/12, om 14 u afspraak ter plaatse aan de ingang van de expo ?
Wie ziet dat zitten ???[quote=”porsche4ever” post=151006]dat is nu nog eens een goeie reden om verlof te vragen! :applaus:[/quote]
+1
Costa
Den james gaat zaterdag 21 december namiddag – Denderhoutem city (nabij oilsjt en Ninof – ofte Aalst en Ninove Oostvlaanderen)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.