Home › Forum › Porsche Uitstappen › Ferdinand Porsche : The heritage
- Dit onderwerp bevat 123 reacties, 41 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 11 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
30 september 2013 om 00:33
Van 6 december 2013 t.e.m. 19 jan 2014 te Brussel expo : http://www.ferdinandporsche.be
-
MakerDiscussie
-
Laat het maar weten wanneer het forum op bezoek gaat bij de creator van P,
we gaan zeker mee.Costa
damn da s om niet te missen… ga k zeker doen ! wil best mee in groep
Den JamesMeer nieuws:
Wij kunnen ook het volgende aanbieden: 1 gratis ticket voor + 1 betalende ticket maar dan ook wel met een maximum van 20 tickets.
U krijgt dan 20 tickets voor de prijs van 10 tickets.Opgepast, op 7 en 8 december organiseert de BFOV zijn club-weekend met al hun leden (NL en FR). Er zal dan verschrikkelijk veel volk anwezig zijn in de tentoonstelling en ook veel oldtimers op de parking.
Maar u bent natuurlijk ook welkom !!Voor de parking… Autoworld ligt op de Esplanade van de Jubelpark. Er is daar veel plaats maar iedereen mag daar parkeren.
Er bestaat geen binnenplein en, zoals ik het al zei, zullen er heel wat oldtimers aanwezig zijn tijdens de weekend.
Ik kan nog even vragen aan Autoworld als men voor uw Porsche’s iets kan geblokkeerd worden maar dan moeten wij zeker zijn van uw datum.Misschien kunnen wij best het andere weekend gaan? 14 of 15 december.
Zo heb ik het gisteren aan de organisatie laten weten. Nog niets terug van vernomen.
Waarschijnlijk zal het niets worden dan.[quote=”Funny” post=144324]Ofwel komt er een banner en voor iedereen gratis kaarten ofwel voor iedereen verminderingskaarten .[/quote]
:respect2: :respect2: :respect2: :up:[quote=”Funny” post=144324]Ofwel komt er een banner en voor iedereen gratis kaarten ofwel voor iedereen verminderingskaarten .[/quote]
:up:
Ofwel komt er een banner en voor iedereen gratis kaarten ofwel voor iedereen verminderingskaarten .
Ik zal proberen dat we misschien het weekend van 6-7-8 december kunnen gaan. Als we met de opening op het plein zouden kunnen staan, dat zou wel leuk zijn.
Was ik ook al van plan om dit te bezoeken ,Maar samen met de forummers zal dit nog leuker worden :happydance:
ik wil mee, ik wil mee!
Valt er niet te onderhandelen? 10 ticketjes, is dat niet wat aan de magere kant om op het gezelligste forum van Belgie te mogen staan? 25 auto’s x 2, dan kom ik al gauw 50 kaartjes uit… :applaus:
Misschien proberen te regelen dat we op het plein kunnen staan?Kijk er alvast naar uit!
:up:
[quote=”Funny” post=144154]Frank het is de bedoeling dat we met enkele leden van het forum daarheen trekken .En daarna gaan we een lekker hapje eten ! 😉
Er wordt nog een topic daarover opgestart .[/quote]Ik heb even contact gehad met de organisatie. Als ze een banner op dit forum mogen plaatsen krijgen we een 10 tal gratis tickets. 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.