Ferm!

Home Forum Zeverhoekje Ferm!

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • XXX

Op die eerste fotoreeks, :respekt: , zeker n°41 & n°8, Porchekes hé 😀
      Op die 2de reeks zie ik alleen maar Lambo’s 😈
      Wauw, ook wel top, bdw – de Jeoffrey spreekt nog steeds over de rit van zijn leven, nogmaals merci @ Porsche :applaus:

Dit is van een Lamborghini fan en modelbouwer die ik eens ben tegengekomen op een Italia beurs.
        Het werk is al enkele jaren oud maar ik blijf het mooi vinden.

Geen racebaan maar een garage, schaal 1/18, vergroot de foto’s en geniet van de detail:

http://nicadraus-lambo.blogspot.be/2009/02/lamborghini-garage-diorama-118-scale.html

:applaus: :applaus: :applaus:

Klein misverstandje mannen, is jammer genoeg niet mijn baan…heb er wel eentje maar … 😕

Blijft toch ferm he!!!!

Heel knap!
              Verleden jaar nog een Ninco set denken te kopen.

Daarmee hou je jezelf dus bezig nu je niet met de P van de oprit kan 😀
                Knap werk!

:applaus:

Wim

Niks anders als :respect2:

Zeeeeeer mooi gebouwd. :relaxman:

ik heb eerst zitten lachen , maar het lachen is mij vergaan naarmate ik naar beneden scrolde .
                      sjiek gedaan .

WOW :respekt: :respekt: :respekt:

:applaus:
                          echt knap gedaan.
                          dat katrol systeem zou iets voor mij zijn dan krijg ik 2 porsches in mijn garage 😀

WTF man :respekt: :respekt: :respekt:

Hoeveel manuren zitten daar in 😯 en zoveel autokes! echt ferm gedaan :applaus:

RS, dat is absoluut TOP !
                              Ik hou van de detail die werd gebruikt.

Is het jouw baan en welke schaal is het 1/36 ?

Graag dan meer info met welke merken je hebt gewerkt voor de detail …

De constructie om alles omhoog te trekken lijkt me ook wel OK.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.