Ferrari 348 tb

Home Forum Zeverhoekje Ferrari 348 tb

• Maker
    Discussie

• Joeri
    Deelnemer

Mijn vrouw heeft dit jaar een mooi kerstcadeau voor mij onder de boom klaargelegd . Hopelijk word ie deze week nog gekeurd , want ik wil de wagen zo snel mogelijk bij mij thuis hebben . Daarna volgt nog een volledige polierbeurt door mezelf , om de wagen te laten schitteren . Ik heb nog geen deftige foto’s maar deze volgen nog .

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Jaja, ik snap het al… een nieuwe vloer en een nieuwe badkamer… die Ferrari zal in een mooie “nieuwe badkamer” gewassen kunnen worden….:wink: wij noemen dat een carwash….
        Congrats!
        ps, kan je die madam eens niet een paar weken uitlenen… heb hier ook nog wat droomwagens op het lijstje staan…:up:

Voor mij moet het niet sinds ik je avatar heb gezien. :coolness:

Proficiat met de aankoop.

Doen !!!!!! Cossie

Het goed kunnen uitleggen en “ toten trekken” zoals ze bij ons zeggen , kan ook wonderen doen . :engeltje: :engeltje: . Misschien ben je daar nog niet goed genoeg in ? Ik wil gerust een online cursus opzetten hoor …

Super! Ik ben al 5 weken aan het klussen in huis maar nog steeds geen GT3RS onder de boom……
                Graag nog tips…

XXX

Mooie cadeau, natuurlijk zien we al uit naar de foto’s.

Proficiat, ben benieuwd naar wat foto’s :popcorn:

Thx mensen , ik heb idd een fantastisch vrouwke die me steunt en mij die auto’s laat kopen . Ik weet dat er niet zoveel rondlopen van deze soort . Maar ik heb wel moeten beloven dat ik eerst de werken thuis ging afwerken . Ik ben bezig met een nieuwe vloer op de eerste verdieping te leggen en een nieuwe badkamer te monteren . Prima motivatie om een tandje bij te steken dus …

Proficiat, ik kijk al uit naar de foto’s :up:

:up:

Hard werken ja maar vooral de juiste Kerstvrouw hebben blijkbaar :respect2:
                            Alvast gefeliciteerd. Ben zelf ook grote fan van de Ferrari 348, mooie en pure lijn en nog echt gocart gevoel.

Thx . Mijn echte jongensdroom was een 911 , maar een Ferrari bezitten was er ook eentje . Ik had echter nooit durven dromen , dat ik ze alletwee ging bezitten . :up: :up: . Zo zie je maar dat je met hard werken , veel kunt bereiken . En blijf geloven in je dromen …

:up: Congrats !

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.