Ferrari 348 tb

Home Forum Zeverhoekje Ferrari 348 tb

• Maker
    Discussie
  • Mijn vrouw heeft dit jaar een mooi kerstcadeau voor mij onder de boom klaargelegd . Hopelijk word ie deze week nog gekeurd , want ik wil de wagen zo snel mogelijk bij mij thuis hebben . Daarna volgt nog een volledige polierbeurt door mezelf , om de wagen te laten schitteren . Ik heb nog geen deftige foto’s maar deze volgen nog .

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Jaja, ik snap het al… een nieuwe vloer en een nieuwe badkamer… die Ferrari zal in een mooie “nieuwe badkamer” gewassen kunnen worden….:wink: wij noemen dat een carwash….
      Congrats!
      ps, kan je die madam eens niet een paar weken uitlenen… heb hier ook nog wat droomwagens op het lijstje staan…:up:

0

Voor mij moet het niet sinds ik je avatar heb gezien. :coolness:

Proficiat met de aankoop.

0

Doen !!!!!! Cossie

0

Het goed kunnen uitleggen en “ toten trekken” zoals ze bij ons zeggen , kan ook wonderen doen . :engeltje: :engeltje: . Misschien ben je daar nog niet goed genoeg in ? Ik wil gerust een online cursus opzetten hoor …

0

Super! Ik ben al 5 weken aan het klussen in huis maar nog steeds geen GT3RS onder de boom……
              Graag nog tips…

0
              XXX

Mooie cadeau, natuurlijk zien we al uit naar de foto’s.

0

Proficiat, ben benieuwd naar wat foto’s :popcorn:

0

Thx mensen , ik heb idd een fantastisch vrouwke die me steunt en mij die auto’s laat kopen . Ik weet dat er niet zoveel rondlopen van deze soort . Maar ik heb wel moeten beloven dat ik eerst de werken thuis ging afwerken . Ik ben bezig met een nieuwe vloer op de eerste verdieping te leggen en een nieuwe badkamer te monteren . Prima motivatie om een tandje bij te steken dus …

0

Proficiat, ik kijk al uit naar de foto’s :up:

0

:up:

0

Hard werken ja maar vooral de juiste Kerstvrouw hebben blijkbaar :respect2:
                          Alvast gefeliciteerd. Ben zelf ook grote fan van de Ferrari 348, mooie en pure lijn en nog echt gocart gevoel.

0

Thx . Mijn echte jongensdroom was een 911 , maar een Ferrari bezitten was er ook eentje . Ik had echter nooit durven dromen , dat ik ze alletwee ging bezitten . :up: :up: . Zo zie je maar dat je met hard werken , veel kunt bereiken . En blijf geloven in je dromen …

0

:up: Congrats !

0
                            13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.