Ferrari Portofino

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Ferrari Portofino

• Maker
    Discussie

• Xaverius
    Deelnemer

Dag,

Verleden zaterdag voor het eerst via een Porsche-kameraad kennis gemaakt met Ferrari in de Monza garage. Vriendelijk en correct onthaal. Na drie uren (!) afgepeigerd naar huis en ik vrees lichtjes gebeten door het (kostelijke) Portofino virus.

Wat vinden jullie ervan ?

ferrari-portofino.jpg

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
      • [hide]Dit is een heel gevaarlijke thread voor mij. Ik volg met verhoogde interesse ! Die op stapel staand 488 speciale/gto of hoe gaat ie noemen, dedju da’s een interessant ding. Gelukkig heb ik geen voorgeschiedenis bij het italiaanse merk, dus ik zal er geen kunnen kopen.
        🙂 Scheelt weer een boke met choco.

Wat de Portofino betreft. Coupe en cabrio in 1. Comfortabel genoeg als daily driver. 7 jaar gratis onderhoud. Moet ik verder gaan ?
        ‘t Is alleen zaak om de juiste kleur te nemen. Model lijkt me zeer kleurgevoelig of het “werkt” of niet.
        [/hide]

Mijne kameraad ook Porsche rijder 997 GT3RS 4.0 – 991 GT3RS – 997.2 TURBO S enz..
          Ook eens bij garage MONZA binnengestapt hij was meteen verkocht heeft nu 488 GTB en de Portofino.
          Moet zeggen alle lof voor garage MONZA inderdaad zeer vriendelijk en gedienstig niks is hen teveel. :up:
          Alle Porschen heeft hij ondertussen verkocht behalve de 997 GT3RS 4.0 die blijft.
          Volgens hem moest hij da al eerder gedaan hebben is vol lof over Ferrari.
          Moet zeggen de GTB wat een machine en de wegligging fenomenaal. :driver:
          En ik achtergebleven met veeeel goesting, kwijl kwijl en volgens mij ook te weinig €€€€€€€€€€€

Al het geluk gehad enkele dagen met een California te mogen rijden en dat was al te gek voor woorden.
            De Portofino is het nieuwer model en heeft een serieuze technologische vooruitgang gemaakt.
            Moest ik morgen 200.000 euro aan een wagen kunnen uitgeven ik was verkocht.
            Ferrari blijft een droom voor velen.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.