Ferrari rijdt over voet agent

Home Forum Zeverhoekje Ferrari rijdt over voet agent

• Maker
    Discussie
  • Ferrari rijdt over voet agent en hetgeen daarna gebeurd:

Klik hier

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Bij een GT3/voet-knie aanrijding is dat net iets onder de minuut, uit ondervinding 😥

@ cabrio Wim
        als zoiets gebeurd voel je dat niet onmiddelelijk daar gaan enkele seconden en langer over voor je brein dat doorheeft .
        heb ooit in mijn schooltijd langs iemand gestaan op de stoep die stak voor expres zijn voet onder een voorband van een langzaam voorbijrijdende vrachtwagen , die voelde de eerste minuut gewoon niks , pas daarna toen ie zag wat dat aangricht had kwam de pijn en hij was er niet blij mee .

Awelja. Als mijne kop er tussen zit is ‘t zwart schaap rap altijd rap gevonden 😉
          Story of my life 🙂
          En dan bijte ne keer terug, en dan ben je de slechten hé… 8)
          Been there, done that :engeltje:

[quote=”Mushroom” post=105537]
            ‘t is altijd de schuld van de politiekers, of de flikken, of hunnen baas of …..[/quote]

….. die van Mush :happy:

[quote=”Remmel” post=105505]Rustig uitademen Mushroom…: adem uit……adem in…..adem uit…..denk aan je favoriete toetje….adem in….. :D[/quote]
              Tja sorry, maar ik kan me ongelooflijk ergeren aan mensen met een mentaliteit zoals Ferrero man. Ne flik die dan maar zijn job staat te doen moet dan maar alles pikken zeker?
              Ik ben ook pissed als ik voor de zoveelste keer opgeschreven wordt voor mijn deur omdat mijn bewonerskaart niet voor mijn ruit ligt, maar ga ik daarom zo stunten?
              Nee.
              Eigen schuld, dikke bult, en *dat* willen de meeste tegenwoordig niet meer kennen want ‘t is altijd de schuld van de politiekers, of de flikken, of hunnen baas of …..

Fellali kerel mag van geluk spreken dat hij niet in het land van den Allah woont, slaan met een stoel (helemaal niet goed te keuren natuurlijk) = paar kogels in uwen buik…http://www.youtube.com/watch?v=h5-8E5gT_ac

Idd , die van NY zijn erg kort gelont .
                  Toen we daar op bezoek waren moest mijn vader na een stuk wandelen even rusten met z’n zwak hart en slechte heup (12 voudige bekkenbreuk achter de rug) .
                  Toen die even op een bloembak ging zitten werd die ook arrogant afgeschreeuwd en bijna in de boeien geslagen omdat hij het op z’n slechtste engels probeerde uit te leggen en dat hij ook een Cop was in België .
                  Doch als je weet hoeveel aanslagen er daar jaarlijks op agenten zijn en hoeveel er daar per jaar hun leven laten kan men er iets meer begrip voor hebben .
                  BTW , ik ben ook geen flikkenfan hoor , integendeel .

Zoals ze zeggen “dont’t f*ck with a cop from NYPD because the entire NYPD will f*ck you”
                    Hier krijgen ze een schrsing, vermindering loon, mss nog oneervol ontslag etc voor zoiets….. Daar een lintje en appreciatie voor de straat assholefree te maken/houden 😆

Rustig uitademen Mushroom…: adem uit……adem in…..adem uit…..denk aan je favoriete toetje….adem in….. 😀

Korte lontjes my ass!
                        Als je zo dag in dag uit bijdehandjes, zoals dat stuk onbenul die met die Ferrero reed, moet in de gaten houden krijg je bij ‘t 500e bijdehandje wel eens een beetje rood voor de ogen.
                        Vooral als ‘t er los over is zoals in dit filmpje.
                        Ik hoopte dat hij nog wat tikken van de knuppel ging krijgen eerlijk gezegd 😉

+1 Wim, zo dacht ik er ook over.
                          Waarom die chauffeur met zoveel geweld uit die auto sleuren?, korte lontjes…

Wim

Klopt, hier ook geen politie lover, maar de reactie agent is echt wel overdreven.

Als je ziet dat de Ferrari tegen zijn voet rijd, en er niet over, anders krijg je die er echt niet onderuit, en als hij erover zo gegaan zijn zal die ook wel ander gepiept hebben, en zou je auto meer vooruit zien gaan hebben.
                            Zie je hem op dat moment niet hinken als hij de rijder uit de auto haalt, maar pas later als hij beseft dat alles op film staat en wat hij eigenlijk gedaan heeft, gaat hij hinken en wat over de auto hangen, zielig hoor.

Maar wat Ferrari rijder deed keur ik ook niet goed, lekker arrogant die kerel.

Ik ben niet echt ne politie-lover, maar toch het is niet omdat je ne supersportwagen hebt dat je zulke dingen mag kan permiteren. 👿

HAd het filmpje in de week al gezien .
                                Best arrogante chauffeur .

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.