Festival Porsche in Le Mans

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Motorsport Foto’s Festival Porsche in Le Mans

• Maker
    Discussie
  • Vorig weekend was het op het circuit van Le Mans het Festival Porsche.
    Buiten het feit dat het feit dat je op en naast het circuit rondloopt en rijdt, al een belevenis is, was er uiteraard ook héél wat te doen.
    Een Porsche GT3Cup doop, de officiele voorstelling van de Porsche GT3RS 4.0 in Frankrijk, een toeristische rally, mogelijkheid om op het circuit te rijden, races van de Porsche Matmup Carrera Cup , classic races, en ondersteuning van het Porsche Museum.

Meer dan de moeite dus, en ik hoop dat het volgend jaar terug doorgaat in Le Mans.

Meer fotos op Liebe zu Ihm

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • op de hoofd pagina van Liebe zu Ihm staat ook een agenda van evenementen over de hele wereld..

0
      Wim

TomTurbo schrijft:

hoe weten jullie dat toch altyd ❓

Typ voor de aardigheid eens Porsche evenementen in op Google. 😉

0

was blykbaar veel moois tezien
          hoe weten jullie dat toch altyd ❓
          zyn er soms sites waar je al deze evenementen kan nagaan?
          mvg tom

0

Nice, net even op de site gekeken en mezelf gespot of 1 van de foto’s 😉

0

ik heb een artikel van de historic Rally in Ieper op Liebe zu Ihm staan hoor,maar het klopt idd dat ik er hier niets over verteld heb. Gebeurt wel meer dat ik zoiets vergeet.

Af en toe eens gaan kijken op de [color=#0000FF”>Liebe zu Ihm Facebook in de gaten houden, dan blijf je ook op de hoogte

0

Ik wist hiervan, had efkens geïnformeerd om iets te organiseren, maar vond de party in Stuttgart dan leuker.

0

havermanst schrijft:

Vorig weekend was het op het circuit van Le Mans het Festival Porsche.
                  Buiten het feit dat het feit dat je op en naast het circuit rondloopt en rijdt, al een belevenis is, was er uiteraard ook héél wat te doen.
                  Een Porsche GT3Cup doop, de officiele voorstelling van de Porsche GT3RS 4.0 in Frankrijk, een toeristische rally, mogelijkheid om op het circuit te rijden, races van de Porsche Matmup Carrera Cup , classic races, en ondersteuning van het Porsche Museum.

Meer dan de moeite dus, en ik hoop dat het volgend jaar terug doorgaat in Le Mans.

Meer fotos op Liebe zu Ihm

Ik had hier zeker ook een selectie verwacht van foto’s van de historic rally in Ieper 😉
                  Als je in Ieper door het servicepark wandelde was het precies of er een Porsche Cup werd gereden 😉

0
                  Anoniem

Voila, beste mezelf dat komt ervan enkel maar te werken….
                    Wist hier niks van!

Rufie!!!!!!
                    Willen er volgend jaar naar toe!!!! Of gaat dat dan ergens anders door?

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.