ff voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! ff voorstellen

• Maker
    Discussie
  • ageddHallo,

Ik ben een 37 jarige Oost-Vlaaming die opzoek gaat naar een leuke 993.
    Ik ben bediende in een garage en heb een liefde voor duitse automerken.
    Ik hoop via dit forum toch wel wat meer te weten te komen over Porsche.
    (911- model)

Mvg
    Costa

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • welkom Costa :drink:

hallo.

thx aan iedereen voor de aangename welkom antwoorden op het forum.

Costa

welkom
          :applaus:

Dag Domenic,

Kan je mij wat meer vertellen over de 993,
            Welke kleur de wagen en interieur heeft, een handgeschakelde?
            Historiek bekend, foto ect….

Alle info is welkom

Van harte welkom Costa :happydance:
              succes met de speurtocht hé

😀 welkom costa, ik weet eentje te koop: Porsche 911 3.6i 993 Turbo Look compleet !!van 93 met 118.OOO km.

[quote=”Costa” post=128122]Hallo,

Enige tips voor het aanschaffen van een 993 , ik bedoel punten waar ik zeker
                  bij moet opletten bij de aankoop van dit model zijn steeds welkom.
                  Ik heb er een gevonden op het internet waar ik ga naar kijken.

Alvast thx

Costa[/quote]
                  Met een beetje googlen ga je beslist veel tips vinden. Te veel van dit soort dingen lezen is gevaarlijk om uiteindelijk overal spoken te zien.

Beste raad; ga vooral veel kijken en vergelijken. Heb zelf in mijn 996 aanschaf enig geduld geoefend en bij de 3de toegehapt. (Gezien de 993 markt situatie is het onwaarschijnlijk om zo snel een auto te vinden in dit segment; volgens mij is hier een zeepbel aan het groeien die vroeg of laat ook leegloopt)

Zelf heb ik mijn boxster en mijn 996 in putje winter gekocht; aanbod frequentie is dan lager maar ik heb de indruk dat prijzen dan iets realister zijn vergeleken met de andere seizoenen.

Welkom :drink:

Welkom! :drink:
                      Succes met de zoektocht!

Welkom Costa

Hallo,

Enige tips voor het aanschaffen van een 993 , ik bedoel punten waar ik zeker
                          bij moet opletten bij de aankoop van dit model zijn steeds welkom.
                          Ik heb er een gevonden op het internet waar ik ga naar kijken.

Alvast thx

Costa

Welkom, succes en dan veel :driver:

Welkom :drink: en succes met je zoektocht !

Er is maar een methode om je liefde te verwezelijken nl.
                                Snel zoeken
                                Snel beslissen
                                Snel kopen
                                en dus snel aan je nieuwe liefde beginnen. :happydance:

Welkom :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.