ff voorstellen …

Home Forum Stel jezelf even voor ! ff voorstellen …

• Maker
    Discussie

• Dirk Hanssens
    Deelnemer

Hey guys,

In feite ben ik eerder een gepassioneerd motorrijder dan een echte ‘petrol-head’. Mijn eerste liefde is en blijft Ducati, maar Porsche wil ik er gerust nog wel bijnemen als minnares, en wie weet verstoot zij mijn eerste liefde ooit nog wel van de troon …

Alle gekheid op een spreekwoordelijk stokje: ik ben al een tijdje op zoek naar een fraaie Boxster met weinig kms. op de teller, maar dan wel eentje waarbij ik echt 1000% zeker ben dat de km.stand op de teller ook effectief klopt en dat het wel degelijk een Belgische wagen betreft.

Ik heb er nu eentje op het oog bij Bavaria Motors in Kuurne (bj. 2006, ca. 41.000 km.), en ik vroeg mij af of jullie goede ervaringen hebben met deze garage ?

Met mijn beste dank voor de feedback !

DucDirk

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 54)
      • [quote=”DucDirk” post=143372][quote=”de zwarte pijl” post=143355]prachtige wagen hé,zeer mooie foto’s :salut:[/quote]

Tja, Oudenaarde is de ideale setting hé voor een fotoshoot …

:cool:[/quote]

Heel mooie foto’s van je mooie Boxster :first:

[quote=”de zwarte pijl” post=143355]prachtige wagen hé,zeer mooie foto’s :salut:[/quote]

Tja, Oudenaarde is de ideale setting hé voor een fotoshoot …
          😎

prachtige wagen hé,zeer mooie foto’s :salut:

Mooie kleurencombinatie !! :lekker:

Veel plezier ermee!

Zeer mooie wagen,en zeker in de rode kleur;persoonlijk mag de rode hard top er zo op blijven,nog maar weinig boxsters gezien in deze kleur.Veel plezier met uw wagen, ikelf ben ook boxster rijder.

S2

Mijn eerste gedacht was ook : “Wow, die is rood!”.

Maar zal door de hardtop komen, met een zwarte softtop zeker een blikvanger in de zomer 🙂

Proficiat!!

[quote=”patrickvb” post=142086]Mooie Boxster!
                      Als we elkaar eens treffen moeten we zeker naast elkaar parkeren.
                      :drink:
                      Zal ferm kleurenpalet zijn! :first:[/quote]

Yep en daar dan nog een zwarte naast, dan is het plaatje compleet !!!
                      😀 😀 😀

Mooie Boxster!
                        Als we elkaar eens treffen moeten we zeker naast elkaar parkeren.
                        :drink:
                        Zal ferm kleurenpalet zijn! :first:

Gefeliciteerd, mooie bak :coolness:

[quote=”WES-RS” post=142008]Héél knappe wagen! :applaus:
                            Maar met de hardtop ziet ie er toch wel net een beetje té rood uit… :oops:[/quote]

Tja, je hebt absoluut een punt: ik vind ‘m ook veel mooier zonder de hardtop, maar aan de andere kant: het is wel verrekt handig bij zo’n druilerig herstweer …
                            :relaxman:
                            :driver:
                            :coolness:

[quote=”de zwarte pijl” post=142059]Proficiat met je eerste Porsche, rood past nu éénmaal bij u hé Dirk, had niets anders verwacht ,nu zondag is er al een ritje van PCT (porscheclub Tielt)en het gaat droog zijn :up: :driver: :first:[/quote]

Daar was ik héél graag bijgeweest, Sammy, maar jammer genoeg heb ik zondag a.s. al familiale verplichtingen en zal ik het moeten uitstellen tot een volgende gelegenheid … jammer !!! 🙁 🙁 🙁

Ik vind het al spijtig dat ik er niet kan bij zijn . :driver: :driver:

Proficiat met je eerste Porsche, rood past nu éénmaal bij u hé Dirk, had niets anders verwacht ,nu zondag is er al een ritje van PCT (porscheclub Tielt)en het gaat droog zijn :up: :driver: :first:

Dirk ik hoop om hem binnenkort eens te zien .Proficiat . :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 54)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.