ff voorstellen …

Home Forum Stel jezelf even voor ! ff voorstellen …

• Maker
    Discussie

• Dirk Hanssens
    Deelnemer

Hey guys,

In feite ben ik eerder een gepassioneerd motorrijder dan een echte ‘petrol-head’. Mijn eerste liefde is en blijft Ducati, maar Porsche wil ik er gerust nog wel bijnemen als minnares, en wie weet verstoot zij mijn eerste liefde ooit nog wel van de troon …

Alle gekheid op een spreekwoordelijk stokje: ik ben al een tijdje op zoek naar een fraaie Boxster met weinig kms. op de teller, maar dan wel eentje waarbij ik echt 1000% zeker ben dat de km.stand op de teller ook effectief klopt en dat het wel degelijk een Belgische wagen betreft.

Ik heb er nu eentje op het oog bij Bavaria Motors in Kuurne (bj. 2006, ca. 41.000 km.), en ik vroeg mij af of jullie goede ervaringen hebben met deze garage ?

Met mijn beste dank voor de feedback !

DucDirk

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 54)
      • Héél knappe wagen! :applaus:
        Maar met de hardtop ziet ie er toch wel net een beetje té rood uit… 😳

Sinds maandag 09/09 (lekker handig om te onthouden) staat ie eindelijk in de garage, which makes me a very happy dude indeed !
          😀
          :relaxman:
          :driver:

Hierbij alvast enkele snelle shots, maar een degelijke shoot volgt later nog !

8)

Dag Dirk,

Gefeliciteerd met je aankoop, heb je snel gedaan! Ik heb vandaag nog een mail gestuurd ivm mijn voertuig dat ik hopelijk eind volgende week kan gaan afhalen.

Wanneer mag jij de jouwe gaan halen?

knappe wagen, rood is inderdaad opvallender als andere kleur, maar een duc rijder houdt van rood.
              :coolness:

[quote=”DucDirk” post=141185][quote=”paso” post=141081]Zo zo veel ex Duc rijders, veel die nu dus iets missen.
                Ik sluit me aan bij het clubje. 🙂

Duc Dirk, toch niet omgeving Mechelen met vroeger een 907?[/quote]

Nee, omgeving Oudenaarde, en met een MultiStrada PikesPeak (allé, momenteel toch …)
                :-)[/quote]Daar wil ik mijn huidig Transalpje wel mee wisselen. :mrgreen:

Thx iedereen voor de warme welkomst-woorden, ik voel me precies direct al thuis hier en ik kijk al uit naar een kennismaking IRL op een gezamenlijk rondritje …
                  maar eerst de Boxster nog ophalen …

😀
                  :driver:

[quote=”paso” post=141081]Zo zo veel ex Duc rijders, veel die nu dus iets missen.

Duc Dirk, toch niet omgeving Mechelen met vroeger een 907?[/quote]

Nee, omgeving Oudenaarde, en met een MultiStrada PikesPeak (allé, momenteel toch …)
                    🙂

[quote=”Monster 1100″ post=141050]Duc en Porsche zitten in het zelfde laadje;) welkom!

Mooie wagen

Even off topic: als monster s4 rijder, wat heb jij op de hof?[/quote]

Ik reed tot voor kort met een 848, maar ben recent overgestapt naar een MultiStrada PikesPeak 1200, weliswaar iets minder sportief, maar o zo makkelijk en multifunctioneel (4 verschillende rij-instellingen: sport, touring, stad en enduro) en superleuk om mee te rijden: je hoeft maar in de bocht te kijken en je ligt er al in …
                      🙂

Zo zo veel ex Duc rijders, veel die nu dus iets missen.

Duc Dirk, toch niet omgeving Mechelen met vroeger een 907?

[quote=”luc993cabrio” post=141057]Welkom, en er zitten hier veel (ex)duc rijders :driver: :driver: :driver:[/quote]

Yep :applaus:

Welkom en veel rijplezier!
                            Knappe Boxster.
                            Rij zelf ook Boxster en zeer tevreden!

Hoi Dirk.
                              Ziet er prima uit.
                              Kleur van het interieur hetzelfde als mijn 997.
                              In t begin kon ik moeilijk wennen maar vind het nu super mooi.
                              Sukses en vele veilige kms

welkom dirk,

mooie wagen met vele leuke opties :up:

Welkom, en er zitten hier veel (ex)duc rijders :driver: :driver: :driver:

Duc en Porsche zitten in het zelfde laadje;) welkom!

Mooie wagen

Even off topic: als monster s4 rijder, wat heb jij op de hof?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 54)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.