ff voorstellen …

Home Forum Stel jezelf even voor ! ff voorstellen …

• Maker
    Discussie

• Dirk Hanssens
    Deelnemer

Hey guys,

In feite ben ik eerder een gepassioneerd motorrijder dan een echte ‘petrol-head’. Mijn eerste liefde is en blijft Ducati, maar Porsche wil ik er gerust nog wel bijnemen als minnares, en wie weet verstoot zij mijn eerste liefde ooit nog wel van de troon …

Alle gekheid op een spreekwoordelijk stokje: ik ben al een tijdje op zoek naar een fraaie Boxster met weinig kms. op de teller, maar dan wel eentje waarbij ik echt 1000% zeker ben dat de km.stand op de teller ook effectief klopt en dat het wel degelijk een Belgische wagen betreft.

Ik heb er nu eentje op het oog bij Bavaria Motors in Kuurne (bj. 2006, ca. 41.000 km.), en ik vroeg mij af of jullie goede ervaringen hebben met deze garage ?

Met mijn beste dank voor de feedback !

DucDirk

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
      • we maken er een rustige rit van :applaus: ,hou niet van dat overdreven snel rijden :coolness:

Dirk hopelijk kan Sammy je dan volgen op een rit . 😉

Rood is de kleur voor een snelle wagen 🙂 en welkom !
            zie hier mijne rooie 😉
            2013-06-0210.33.28.jpg

[quote=”DucDirk” post=141030][quote=”de zwarte pijl” post=141027]Welkom Dirk,denk dat wij elkaar kennen,het zal er eindelijk eens van komen,je spreekt er al jaren over toch,die rode ziet er zeker ok uit,zeker 111 punten test laten doen :up:[/quote]

Ha, de Sammy, mondje toe nog tegen Tim hé, want die weet nog van niets … ! 🙂
              :D[/quote]

Zal zeker niets zeggen hoor,ben zelf wel content voor u dat je er werk van maakt,je kan dan met onze bende leuke uitstappen doen :up: :think: :driver:

Echt ne knappe bak. Ik was ook DUC rijder (fogerty)ik mis het motorrijden niet,als wij cabrio rijden hebben we het gevoel dat we motor rijden en minder gevaarlijk!!!in ieder geval het is een mooie wagen.Zeker Porsche keuring laten doen.

[quote=”de zwarte pijl” post=141027]Welkom Dirk,denk dat wij elkaar kennen,het zal er eindelijk eens van komen,je spreekt er al jaren over toch,die rode ziet er zeker ok uit,zeker 111 punten test laten doen :up:[/quote]

Ha, de Sammy, mondje toe nog tegen Tim hé, want die weet nog van niets … ! 🙂
                  😀

Welkom Dirk,denk dat wij elkaar kennen,het zal er eindelijk eens van komen,je spreekt er al jaren over toch,die rode ziet er zeker ok uit,zeker 111 punten test laten doen :up:

[quote=”WES-RS” post=141020]Liever een zwarte wat meer poetsen dan een rode moeten polieren omdat ie anders roze word. :lol:[/quote]

Haha, een roze P, ik mag er niet aan denken …
                      🙄

Liever een zwarte wat meer poetsen dan een rode moeten polieren omdat ie anders roze word. 😆
                        Nee nee, rood is een mooie kleur. Gewaagd maar zeker geslaagd! :up:

Persoonlijk heb ik het wel voor rood op een Porsche ! :up:
                          Enkel die rode hardtop vind ik minder geslaagd .De combinatie rood en zwarte kap is mooier .

Wat zeker niet standaard is , xenon , pdc ,cruise-control .

Tja, “les goûts et les couleurs (et les femmes …) ne se discutent pas” hé …
                            🙂
                            Ik kan me wel voorstellen dat sommigen ‘guards red’ wat te opzichtig vinden, maar grijs vind ik te saai en zwart is inderdaad misschien wel meer “classy”, maar ik zie op tegen het vele poetswerk dan …

Wat ik nog graag wou vragen aan jullie :

1. “Bovendien wordt de wagen in onze werkplaats op 88 punten gecontroleerd volgens de check-list van Europ Assistance”
                              is dit even goed als een 111-punten check bij een OPC ???
                              :coolness:

2. Zitten volgende zaken in de standaard-uitrusting op of zijn dit opties:

– Xenon koplampen
                              – cruise control
                              – airco
                              – alarm
                              – PDC achteraan

😕

Nog enkele extra plaatjes:
                                😎

Ondertussen heb ik formele bevestiging gekregen van RS Motors in Ingelmunster dat het wel degelijk een Belgische wagen betreft, die bij hen initieel is ingeschreven en altijd netjes bij hen op onderhoud is geweest…
                                  Dat maakt het plaatje alweer een héél stuk aantrekkelijker … 😀
                                  :driver:

Echt een mooie kleur;Ikzelf heb jaren geleden een Boxster gekocht met weinige km,en van eerste eigenaar;alles OK,maar nadien toch wel enkele kosten gehad;Als je een Porsche koopt in het onbekende leg toch maar een bedrag opzij voor eventuele kosten. Nu 3500 euro verder is hij wel TOP gr jb

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.