ff voorstellen …

Home Forum Stel jezelf even voor ! ff voorstellen …

• Maker
    Discussie

• Dirk Hanssens
    Deelnemer

Hey guys,

In feite ben ik eerder een gepassioneerd motorrijder dan een echte ‘petrol-head’. Mijn eerste liefde is en blijft Ducati, maar Porsche wil ik er gerust nog wel bijnemen als minnares, en wie weet verstoot zij mijn eerste liefde ooit nog wel van de troon …

Alle gekheid op een spreekwoordelijk stokje: ik ben al een tijdje op zoek naar een fraaie Boxster met weinig kms. op de teller, maar dan wel eentje waarbij ik echt 1000% zeker ben dat de km.stand op de teller ook effectief klopt en dat het wel degelijk een Belgische wagen betreft.

Ik heb er nu eentje op het oog bij Bavaria Motors in Kuurne (bj. 2006, ca. 41.000 km.), en ik vroeg mij af of jullie goede ervaringen hebben met deze garage ?

Met mijn beste dank voor de feedback !

DucDirk

9 reacties aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
      • Zelf rij ik ook met een Boxster 2.7 uit 2006 en ben er heel tevreden van .
        Hij heeft wel iets minder opties dan de “jouwe” .

Klopt, hij is al verwijderd van de site, want ik heb er een optie op genomen … 🙂

Een indicatie van de prijs ? 😉
            Op hun website vind ik niet direct de wagen terug .

Dit is ‘m :
              Boxster 2.7, 09/2006, 41.000 km, 245 pk, guards red, leder/alcantara beige, alu 19″, Xenon, PASM, Bose, Multifunctiestuur met carbon inleg, cruise control, PCM + nav, PDC achteraan, hardtop …

Van harte welkom Dirk .

Zoals al geschreven vragen aan Bavaria of je de wagen mag binnensteken bij een officiele Porsche dealer voor een 111-punten controle .Na het betalen van 180 euro ben je iets wijzer over de wagen .

Dit is ‘m :

Boxster 2.7, 09/2006, 41.000 km, 245 pk, guards red, leder/alcantara beige, alu 19″, Xenon, PASM, Bose, Multifunctiestuur met carbon inleg, cruise control, PCM + nav, PDC achteraan, hardtop …

Dag Dirk Welkom.

Ik heb enkele vrienden die gekocht hebben bij Bavaria Motors en ik heb toch nog geen klachten gehoord :engeltje:

Je kan ook altijd nog een 111-punten check laten doen bij een OPC.

Veel succes bij je zoektocht !

Hoi Dirk en welkom! :applaus:

[quote=”DucDirk” post=140866]maar dan wel eentje waarbij ik echt 1000% zeker ben dat de km.stand op de teller ook effectief klopt en dat het wel degelijk een Belgische wagen betreft. [/quote]

Zul je nooit zeker weten… Hier in de officiële BMW garage draaien ze zelfs nog tellers terug. 🙂
                      Elke wagen heeft een carpass, dus in principe kun je weinig fout kopen.
                      20 jaar geleden (toen de carpass nog niet bestond) waren er gevallen van duizenden kilometers terug te draaien, maar dat is van de oude stempel… 😉 Tegenwoordig kun je nog maar net zoveel terugdraaien als het laatste getal op de carpass… 🙄

Waar de wagen geleverd is kun je zien aan de optiecodes. Elk land heeft zijn eigen code dus dit is makkelijk na te kijken. :up:

Dirk, ik heb je een pb gestuurd.

9 reacties aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.