ff voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! ff voorstellen

• Dit onderwerp bevat 16 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door XXX.
  • Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen, na een aantal weken geleden dit forum ontdekt te hebben is de tijd gekomen voor de eerste posts…een paar maand geleden heb ik dus besloten om mezelf een ‘weekendwagen’ te gunnen, kwestie van naast de drukke beroepsbezigheden regelmatig es ‘het hoofd leeg te maken’…en alhoewel ingenieur van opleiding verkies ik toch het knutselen aan anderen over te laten, het genieten van het rijden komt op de eerste plaats!
    Uiteraard komt er maar één auto in aanmerking als vrijetijdsvoertuig en da’s een 911…en meer specifiek de 964, de Porsche uit mijn jeugdjaren!
    Nu, de zoektocht is momenteel nog in een beginstadium, maar de belangrijkste stap is reeds genomen : de vrouw is overtuigd van de noodzaak van een ‘weekendwagen’, op voorwaarde dat het een cabrio is…uitkijken naar een 964 cabrio dus 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • XXX

Welkom Obiwan , proficiat met ‘t *porsche virus :up: :up:

Welkom Obiwan op het forum.
        Heel veel succes met de zoektocht naar een mooie cabrio.
        Heb je 2 dingen waar je naar kunt uitkijken nl:
        De zoektocht met aankoop.
        Het uitkijken naar de zomer om open te gaan rijden.
        Luckey man!!

Of zoals ik zeg :

Ik beslis over de belangrijke dingen,
          mijn vrouw beslist over de minder belangrijke dingen en over wat belangrijk en minder belangrijk is. :think: :what:

‘t is ne moeilijke bij een 2de hands, kleur zou eigenlijk niet veel rol mogen spelen. Volg je 100% verstand zegt Cabrio Wim altijd. Hij is een wijs man… . :respekt:

I know…of zoals de 6 jarige dochter het zegt : ” papa is de baas als mama niet thuis is…” 😀

[quote=”Obiwan” post=184592]…Nu de kleur nog :-)[/quote] een wijs man laat die in deze situatie door z’n vrouw bepalen 😉

welkom
                op dit leuke forum
                en succes met je zoektocht
                :drink:

Hey, bedankt alvast voor de verwelkoming! Ik had zowiezo ook wel een boontje voor de cabrio hoor, ‘t is tenslotte de bedoeling om die als ‘cruiser’ te gebruiken en niet zozeer voor performance…als is dat laatste uiteraard steeds leuk meegenomen!…Nu de kleur nog 🙂

Welkom!
                    Ik kan je keuze voor een 964 cabrio alleen maar toejuichen… :up:
                    Ik geniet er elke dag van… al gewoon door hem in mijn garage te zien staan 😀

S2

Welkom en veel succes met je zoektocht!

De 964 zit alleszins in de lift, dus een mooie 964 Cabrio vinden wordt nog een hele opgave. Maar er zijn genoeg kenners op het forum om je bij te staan in je zoektocht!

Wim

Welkom Obiwan. :up:

welkom, een 964 cabrio is een dijk van een mooie wagen. May the force be with you in je zoektocht :lekker:

welkom :drink:

allez Deepee een vrouw die :
                              – een man heeft die lid is van het forum
                              -akkoord is dat haar man een *porsche koopt
                              – een cabrio wil

awel die heeft goeie smaak. (zelfs na punt 1 en 2 was ik al aan die conclusie gekomen)

Proficiat Obiwan!

goed lezen sensa: meneer wil een 964 en madam een cabrio. je conclusie mbt goede smaak kan kloppen maar is niet zomaar af te leiden :sarcastisch :mrgreen:
                                @ obiwan: WELKOM !

Hi Obiwan
                                  welkom aan het forum… en zeg aan je echtgenote net voor het slapengaan dat ik geschreven heb dat ze een goede smaak heeft…964 cabrio… *luv

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.