ff voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! ff voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Beste liefhebbers. ik ben peter en heb al enige ervaring in het restaureren van verschillende autos . Nog nooit heb ik een porsche onder handen gehand .tot nu toe dan . De kennis is nog niet zo groot in porsche maar ben al een heel end denk ik. ik heb een porsche 911 T 2.2 1971 aangeschaft om die te gaan restaureren .Ik zal proberen om elke week een verslag te doen van de vorderingen met fotos natuurlijk.graag heb ik feedback van jullie over alles betreffende de porsche . Je mag gerust crities zijn !kan best wat hebben. Heb zelf 20 jaar motoren gereviseerd dus over het niet lopen van de motor mij niet zo druk maak (deze staat al van 1991 stil) . Hoewel ik weet dat dit best kostbaar kan zijn. Verder ben ik woonachtig in baarle hertog .groet peter

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
    • helaas heren ik kom bijna nergens in .in dit tropic heb ik wel 20 x getracht om dit bericht te plaatsen bij nr 21 kom ik er door.
      kan ook nergen een reactie geven en soms kan ik ook niet inloggen.
      alemaal de zelfde melding .wil best mijn projekt hier laten volgen maar zo kost het me echt teveel tijd.
      kan hier nu ook geen foto,s meer invoegen dus mischien met deze ling dat je kunt zien wat het probleem is .heb ook al op een andere lokatie gebrobeerd maar helaas. http://www.mijnalbum.nl/Foto-MZ4VUMMU.jpg

Alles geprobeerd Firefox andere computer tablet gereset enz enz .lukt niet misschien kan de moderator mijn acount kan verwijderen zodat ik een nieuwe aanmaak ,,,,mischien werkt dat,,,

Eens uitloggen, terug inloggen, andere browser proberen (Firefox oid…)
          PC eens heropstarten… the usual sh*t, you know… 😉

Ik geef het op, van alles geprobeerd ,lukt niet ,,,,buiten deze tropic ff voorstellen werkt er niets ,,,helaas….

Ik bemerk ook dat ik op onderwerpen van andere forumleden niet kan reageren ,,steeds de zelfde melding
              😥

Nee lukt ook niet ,zelf als ik hier voor snel antwoord kies krijg ik de zelfde melding
                Steets categorie is vergrendeld

Dat wil zeggen dat je een topic probeert aan te maken terwijl je nog te hoog in de “tree” van het forum zit… :respect2:
                  In “porscheforum.be” bvb kan je geen topics aanmaken, je moet “onder” porscheforum.be gaan.

krijg het niet voor elkaar om een nieuw tropic te plaatsen krijg steeds
                    bij forum klik op nieuw onderwerp Categorie is vergrendeld.

hier is hij dan . de glimmende amerikaan .op het eerste gezicht een mooie porsche maar schijn bedriegd

motor is verwijderd de rest volgt

Welkom, veel plezier en weinig miserie met het restaureren van de Porsche, en je hebt al de nodige ervaring met andere wagens dan zal dit vast ook wel lukken.
                        See you

Sorry voor de verlate reactie ,ben een paar dagen niet aanwezig geweest. Maar ik zoek idd complete deurpanelen bakken enz. Zal morgen alles even in orde maken betreffende foto enz. 😀

Welkom ! :drink:

welkom hier naamgenoot :mrgreen: en we hebben meer gemeen, ik ben een halve hollandse vlaming die in de walen woont… damn waar gaat het naartoe :happy:

och ja: is er al iemand naar een foto gevraagd :mrgreen: :relaxman:

XXX

Hey naamgenoot, welkom. Véél foto’s plaatsen dan kunnen we allemaal netjes volgen met je restauratie. Succes :driver:

Welkom Peter.

Ik veronderstel dat jij me net een mail gestuurd hebt voor de opberg bakken? 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
                                • Het onderwerp ‘ff voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.