ff voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! ff voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Beste liefhebbers. ik ben peter en heb al enige ervaring in het restaureren van verschillende autos . Nog nooit heb ik een porsche onder handen gehand .tot nu toe dan . De kennis is nog niet zo groot in porsche maar ben al een heel end denk ik. ik heb een porsche 911 T 2.2 1971 aangeschaft om die te gaan restaureren .Ik zal proberen om elke week een verslag te doen van de vorderingen met fotos natuurlijk.graag heb ik feedback van jullie over alles betreffende de porsche . Je mag gerust crities zijn !kan best wat hebben. Heb zelf 20 jaar motoren gereviseerd dus over het niet lopen van de motor mij niet zo druk maak (deze staat al van 1991 stil) . Hoewel ik weet dat dit best kostbaar kan zijn. Verder ben ik woonachtig in baarle hertog .groet peter

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
    • welkom, en wat een mooie keuze als eerste P om te restaureren! Mooi!!

[quote=”bladerunner” post=109673]Welkom hier.

Baarle Hertog! Belg dus? :sarcastisch[/quote]
        Ja ben een moeilijk gevalletje ‘baarle hertog is Belgiës grondgebied in Holland, wij zeggen hier we zijn allemaal nep belgen en hollanders

Welkom .

Foto’s die op het .NL forum staan, zijn alleen zichtbaar als je ingelogd bent … voor dit forum zal je dan bijv. uit moeten wijken naar Piccasa (of hoe het G-mail/Google foto-album mag heten).

[quote=”piewie” post=109657][quote=”cabrio wim” post=109652]Welkom Peter, en op carrosserie gebied kan ik je wel wat wijzer maken voor een Porsche. ;)[/quote]das mooi wim thanks[/quote]

Dat had Bully al verklapt :sarcastisch

Ook hier van harte welkom, Piewie :applaus:

Welkom hier.

Baarle Hertog! Belg dus? :sarcastisch

[quote=”911-lover” post=109651]Een foto om hier te plaatsen moet ergens op het net geuploaded worden .
                Foto’s geuploaded op sommige fora (zoals PF.NL) zijn locaal en enkel daar te zien door de leden .
                Ook niet leden kunnen die foto’s daar niet zien .
                Een foto moet dus een url adres hebben en begint dus altijd automatisch met www[/quote]
                Is hier op het forum ook een mogelijkheid om een foto te plaatsen in een gallery bv. En zo de mogelijkheid is om dit bij je bericht te plaatsen

[quote=”cabrio wim” post=109652]Welkom Peter, en op carrosserie gebied kan ik je wel wat wijzer maken voor een Porsche. ;)[/quote]das mooi wim thanks

welkom op het forum, ben beniewd naar de komende foto’s van de restauratie 😀

Wim

Welkom Peter, en op carrosserie gebied kan ik je wel wat wijzer maken voor een Porsche. 😉

Een foto om hier te plaatsen moet ergens op het net geuploaded worden .
                        Foto’s geuploaded op sommige fora (zoals PF.NL) zijn locaal en enkel daar te zien door de leden .
                        Ook niet leden kunnen die foto’s daar niet zien .
                        Een foto moet dus een url adres hebben en begint dus altijd automatisch met www

Even kijken hoe het hier met de fotokes werkt 😳

Hee bully ,,ook hier 😀

He Peet 😎

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                            • Het onderwerp ‘ff voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.