FG Porsche of Jomaparts

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening FG Porsche of Jomaparts

• Maker
    Discussie
  • Waar zou ik het best zijn om onderdelen te halen voor mijn 911 2.7 van 1976? FG Porsche of Jomaparts? Iemand ervaring met één van beide of beiden?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • [quote=”peter993″ post=197381] De oude pot gaat er onderuit en wordt op kapaza gezet voor de liefhebbers die voor een prikje een knalpot willen die veel lawaai maakt, om bvb op circuit te rijden.[/quote]

Laat nu net de circuits de enige plaats zijn waar het geluid gemeten word 😀
      Ik zoek zelf naar oplossingen om mijn GT3 stiller te krijgen.
      Ik kan niet voluit rijden op zolder of vlieg eraf wegen te luid.
      96 Db :music: gemeten vinden zij te veel :bounce: :bounce:

en met valentijn voor de singles een speed dating :driver:

Heb die ook gehad. Weet nog niet of ik die zal opeten, lijkt mij zonde 😆

Ja bij rose passion ook al bestelt en er zat rond Pasen zowaar een complete 911 in het pakket……van chocolade

Bij rose passion heb ik ook al nieuwe onderdelen besteld, en ik ben daar zeer content over.

Bij FG moet je zien dat je geholpen kan worden door Filip, daar kan je nog mee “praten” over de kostprijs en hij weet alles liggen.
                Voor onderdelen bestel ik alles nieuw bij Rose Passion of OPC.

Ik ben gisteren bij fg porsche geweest en drie weken terug bij joma parts. Beide plaatsen zijn mij heel goed bevallen. Wel heb ik nu voor mezelf uitgemaakt dat ik voor nieuwe stukken naar joma zal gaan en voor tweedehands stukken naar fg. Onvoorstelbaar wat daar bij fg allemaal ligt. Ik heb daar de loodsen doorkruist, op zoek naar een tweedehands achterste knalpot voor mijn 911 2.7 van 1976 en heb er één op de kop kunnen tikken in inox. Vandaag een uurtje of twee aan gekuist en opgeblonken en hij ziet er zeer goed uit. De oude pot gaat er onderuit en wordt op kapaza gezet voor de liefhebbers die voor een prikje een knalpot willen die veel lawaai maakt, om bvb op circuit te rijden.

hier net omgekeerd. tevreden klant bij joma en nog nooit bij FG geweest.

zelfde hier, ben nog nooit bij joma geweest kan dus niet vergelijken. Wel steeds geholpen bij FG, met een beetje geduld natuurlijk.
                      Maar als je uiteindelijk je stukken hebt en verder kan vergeet je snel dat geduld dat je daar nodig hebt gehad.

Ik ben altijd zeer goed gediend geweest bij FG… met Joma heb ik geen ervaring

Ik ga bij Joma voor nieuwe onderdelen (trouwens ook voor de 2,7), naar FG voor 2e hands. Bij beide steeds goed en correct bediend geweest. Joma doet inderdaad misschien wat extra moeite (meestal bediend geweest door David), maar kan toch ook niet klagen over FG.

[quote=”peter993″ post=184074][quote=”993″ post=184072]Ik zeg ook Gert Carnewal[/quote]

Ik zie als adres voor Carnewal een adres in Maarkedal. Kan je daar dan je onderdelen gaan afhalen?[/quote]

Yep Carnewal is :up:
                            Je kan alles afhalen in Maarkedal of latten doen door Gert.

Ik heb alleen ervaring met FG. Maar moet zeggen dat ze bij mij steeds hun afspraken
                              zijn gekomen en mailtjes worden snel beantwoord.

De prijs voor tweedehands vind ik wel aan de hoge kant bij hun.

[quote=”993″ post=184072]Ik zeg ook Gert Carnewal[/quote]

Ik zie als adres voor Carnewal een adres in Maarkedal. Kan je daar dan je onderdelen gaan afhalen?

Ik zeg ook Gert Carnewal

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.