Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Conversion Foto’s › Fietske gepimpt
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 5 maanden geleden door JV.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Yellow Submarine” post=266858]:up:
Smeekt wel om carbon velgen… :engeltje:[/quote]
#SlamThatStem 😈
Dat het goed is weet ik wel. Door de mtb maak ik mijn rug sterker, ik heb Verschillende hernia’s en door te fietsen heb ik minder pijn.
Ik kom zeker naar de aankomst kijken op de markt! Ik woon in Oudenaarde trouwens, dus de toeristen zijn ons wel bekend 😀
Veel succes op de Ronde! :first:Fietsen is fenomenaal goed voor de conditie. Vroeger liep ik een marathon in 4u. Maar sedert ik door een tijdelijke knieblessure (door te veel te lopen) nauwelijks kon rennen en dus maar wat meer fietste om de conditie te onderhouden heb ik ontdekt hoe gunstig het is. Nu werk ik in het voorjaar naar de Ronde Van Vlaanderen toe (230 km) en die conditie neem ik mee zodat ik in het najaar de marathon in 3:30 afhaspel!
Die georganiseerde cyclo ritten zijn echt wel een zegen. Alles uitgepijld, eten en drinken elke 40 km, seingevers op de kruispunten… Het euforisch gevoel gepaard met de vermoeidheid door de afstand en dat in ons mooie platteland is iets waar geen drug aan kan tippen!
Bedankt maar ik moet passen.
Zeker niet te mooi om mee te rijden! Dient om te rijden hé. Met de 964 rij ik ook in eender welk weer hoor.
Heb nooit eerder een koersfiets gehad, wel mtb. Zal eerst wat moeten oefenen 😀Super! Te mooi om morgen de Omloop van Vlaanderen mee te rijden? Vertrek aan Ghelamco vanaf 7:30… 😈
Is eindelijk klaar voor gebruik! Nu nog op rijden….
Attachments:Bedankt!
Idd niet zo simpel… veel afplakwerk aan gehad ( met soms het nodige gevloek..)
Alle lijntjes zijn apart gespoten en zijn verschillend van breedte. Daarna het geheel vernist.
De stickertjes zitten onder het vernis.
Alle stickers zijn normale stickers en geen flinterdunne van in de maquettebouw, alle gekocht in NL op websites
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.