Finally tijd voor het echte werk … een porsche

Home Forum Stel jezelf even voor ! Finally tijd voor het echte werk … een porsche

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Voor jullie ben ik nieuw maar deze site is niet nieuw voor mij, na het bouwen van het ene huis werd het tijd voor een P en het werd nog een huis, maar nu is het tijd, hij zal er komen 🙂

Ik heb de laatste periode heel wag gelezen en gesnuiterd op tal van sites hier EU maar ook US, merkwaardig dat vele hier aangeboden worden en redelijk snel.weg zijn als het om het doorsnee profiel gaat, de meeste adverteren met Ex cali, no rust, … moet niet allemaal schrijven.

Daarom ben ik verdre gaan zoeken en waar ik jullie hulp vraag :
    – wie heeft er ervaring met kopen bij : http://www.beverlyhillscarclub.com
    Ik lees good en bad things, iemand ervaring? Tips en trix?
    – via Samba ben ik op volgende gevallen : http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1677761
    Wie kan me helpen met aanschaf direct? Vind het wat vreemd om een auto te kopen op een plaatje, tweedehands toch …

Bedankt voor jullie reactie,

Gr

Bart

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • Ik heb een tijdje geleden mij ook een 911 aangeschaft. Ik raad je echter aan om nooit op foto’s alleen voort te gaan. Ik ben zo o.a. Naar een Porsche 911 gaan kijken die er op foto mooi uit zag maar die in werkelijk een geld opslorpend ding zou zijn geworden. Reken maar eens dat je de auto volledig moet strippen, roest laten bijwerken opnieuw laten spuiten. Een motor revisie (lekte behoorlijk wat olie) en dan een hele hoop kleine dingen die opgeteld een aanzienlijke hoop geld gaan kosten wanneer je ze terug in orde wil brengen. Zeker als het over een ouder model 911 gaat. Deze kosten opgeteld kunnen flink boven de som gaan die je moet uit geven voor laat ons zeggen een gaaf exemplaar (ik spreek niet over concours staat). Een uitzondering als je over twee gouden handen beschikt en je kan veel zelf doen dan is een goedkoop exemplaar met veel werk een optie.

Ben opzoek naar een 911 targa van ’77-begin 80 er mag wat werk aan zijn, ben niet bang om wat te moeten doen, nieuwe lak, zetels, elek. problemen, maar een revisie of en nieuwe motor … niet voor nu

Budget, lig daar in knoop, vind dat moeilijk, als ik er in de US 2 kan kopen waar wat werk aan is en voor datzelfde budget hier 1,5 … koop ik precies liever daar wat … maar ik lees hier mss wat wel en niet of tips and trix …

welkom
          op dit leuke forum
          en succes met je zoektocht
          :drink:

weet een 3.0 ltr coupe 1983 uit californie te staan zeer net geen roest enz alleen stoelen niet gaaf
          bij ALFAMARIO in eindhoven is europees gemaakt voor&achterbumper

S2

Welkom op het forum!

Naar welk type / bouwjaar ben je op zoek? En wat is je budget?

Zoek je een wagen in goede staat of iets waar er nog “een beetje” werk aan is (wat ook “een beetje” geld kan kosten).

Welkom op het forum 😀

Er staat Euro terwijl het overduidelijk een US-versie is.
              En echt fris ziet ie er ook niet uit hé, om niet te zeggen afgeleefd :what:
              Het enige positieve is dat ik zie dat er inderdaad hydraulische 3.2 kettingspanners op zitten.

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1677761

Welkom! :first:

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.