First Hand Cars-garantie

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening First Hand Cars-garantie

• Maker
    Discussie

• Walter
    Deelnemer

Hey,
      is er hier iemand die mij de volledige voorwaarden van de First Hand Cars-garantie kan bezorgen?
      Grtz
      :censored:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Zoals ik reeds verwacht had, en volledig in de lijn van mijn eigen zoektocht, blijf ik op mijn honger zitten.

First Hand Cars was een systeem dat jaren gelden werd opgericht voor de niet off. autohandelaars. Een handelaar kon zich aansluiten mits betaling en kon genieten van de gezamelijke reklame. Het idee was goed maar is nooit een succes geworden.

Deze woorden van “Porsche” indachtig, zou het kunnen dat ze dit enkel nog als uithangbord gebruiken, maar dat er inzake garantie (die oogverblindend kan zijn) niets meer achter steekt?

:puke:

Bedankt Porsche voor je toelichting ,opnieuw iets opgestoken .

Indien iemand de volledige voorwaarden kan bemachtigen gelieve mij een PM te laten aub!
            Maar ik vrees ….. 😯

Als je een wagen koopt bij een FHC dealer krijg je alle informatie.

Eén van de oprichters van FHC destijds is AB Auto
              (www.abauto.be/nl/firsthandcars)

Zij zullen je de volledige informatie kunnen bezorgen die je wenst.

@Porsche: zover was/ben ik ook want dat staat overal op de sites te lezen bij verkopers die deze garantie geven, maar de volledige voorwaarden zoals wat te doen bij garantiegeval en dergelijke?
                Daar zou een boekje/foldertje over zijn.

First Hand Cars was een systeem dat jaren gelden werd opgericht voor de niet off. autohandelaars. Een handelaar kon zich aansluiten mits betaling en kon genieten van de gezamelijke reklame. Het idee was goed maar is nooit een succes geworden.

DFH garantie omvat:

– 12 of 18 maanden garantie
                  – elke wagen jonger dan 6 jaar garantie van 12 maanden op mechanische, electrische onderdelen en werkuren.
                  – de eerste 3 maanden of 5000 km een dealergarantie gegeven op slijtageonderdelen, werkuren, zoals remblokken, schijven, uitlaat, enz…
                  – elke wagen voldoet aan een 100 punten technische checklist

vraag het eens aan de garage waar je de wagen kocht ?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.