Flanders classic car Gent

Home Forum Porsche Uitstappen Flanders classic car Gent

• Maker
    Discussie
  • Hoi mannen,

Al wie dit weekend naar Gent FCC komt krijdt een gratis drankje of koffie aangeboden op de TACB stand

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • [quote=”snoer 964″ post=159494]@ Luc993cabrio Ik loop daar wel graag eens rond , Er is wel altijd iets leuk te zien en ik kom er altijd oude bekenden tegen om een praatje te mee te doen. Ik zal er deze namiddag eens passeren op de TACB stand al heb ik een 993 :oops:[/quote]

Ja die heb ik ook….maar wat niet is kan nog komen hé…..die auto’s worden nog altijd teveel onderschat, maar rijden super…en betrouwbaar….en betaalbaar.
      Ben vandaag niet op de stand maar zeker wordt je daar met open armen ontvangen…

Er staat nen hele schone 968 CS op de TACB stand :relaxman: :relaxman:

image.jpg

:happydance: :happydance: :happydance:

@ Luc993cabrio Ik loop daar wel graag eens rond , Er is wel altijd iets leuk te zien en ik kom er altijd oude bekenden tegen om een praatje te mee te doen. Ik zal er deze namiddag eens passeren op de TACB stand al heb ik een 993 😳

[quote=”snoer 964″ post=159441]Ik ga er morgen even rond kuieren ,@ 993 ben je daar op de stand ?[/quote]

Ja, we zijn de hele dag op de stand geweest…misschien wel effe weg om ook wat rond te zien…veel bekent volk gezien

Nog nooit naartoe geweest, de moeite om te gaan of nie???

Ik ga er morgen even rond kuieren ,@ 993 ben je daar op de stand ?

S2

Thanks!

Zou bijna een reden zijn om te gaan 🙂 Want de voorbije jaren was het, tegen beter weten in, telkens weer een ontgoocheling.

Dus dit jaar ga ik passen. Maar veel succes daar!

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.