Flipperkast.

Home Forum Zeverhoekje Flipperkast.

• Maker
    Discussie

• Wim

Ik krijg deze morgen een mail op de zaak, en daar bied een heer Willems een Data east Checkpoint flipperkast aan.
      Nu weet ik dat er indertijd hier vraag naar was.

Dus mocht er iemand zin in hebben, dan even contact opnemen met rene@cowico.nl

stuurt dan ook de foto’s door.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 86)
    • XXX

Ferm spel Mush, maar ik kan moeilijk geloven dat jij gebrek aan plek hebt in uw mancave :respect2:

XXX

Ferm spel Mush, maar ik kan moeilijk geloven dat jij gebrek aan plek hebt in uw mancave :respect2:

XXX

Checkpoint is ondertussen opgehaald, en ik heb een andere geinteresseerde moeten teleurstellen 😕
              Mijn maatje blij, ik blij, forumlid blij.

Weet niet of ik dit hier mag zetten (en indien niet mag een mod zonder meer dit stuk van de reply deleten) maar deze is van mij en mag weg (ook hier weer altijd zin in iets anders):

514607084028621.jpg

513607081049790.jpg

Ook deze weer in meer dan gemiddelde staat: geen inbranding op de schermen, force feedback op de sturen werkt perfect en geen sporen van ingebrande sigaretten ofzo. Staat online voor 1650, forumprijs 1500 Euro :salut:

Checkpoint is ondertussen opgehaald, en ik heb een andere geinteresseerde moeten teleurstellen 😕

Weet niet of ik dit hier mag zetten (en indien niet mag een mod zonder meer dit stuk van de reply deleten) maar deze is van mij en mag weg (ook hier weer altijd zin in iets anders):

514607084028621.jpg

513607081049790.jpg

Ook deze weer in meer dan gemiddelde staat: geen inbranding op de schermen, force feedback op de sturen werkt perfect en geen sporen van ingebrande sigaretten ofzo. Staat online voor 1650, forumprijs 1500 Euro :salut:

514607084028621.jpg

513607081049790.jpg

Maatje van me denkt eraan zijn Checkpoint te verkopen (aka de Porsche-flipper)
                    Bij interesse stuur je maar een pm :up:

Maatje van me denkt eraan zijn Checkpoint te verkopen (aka de Porsche-flipper)
                      Bij interesse stuur je maar een pm :up:

:first:
                        Cool logo!!
                        ‘t Is waar, den Duc zou hier prachtig staan, zelfs dat fietske heeft wel iets :engeltje:

PB

Mijne oude brol had nog een bijdrage geweest tot je mancave. :mrgreen: :drink: :mrgreen:

En omdat ik je mag heb ik nog snel even een logo voor je gemaakt. :ass:

Wim

Mooi Filmpje Bart. :up: :up:

Hahaha, ongelooflijk, we hebben gewoon een Kampioen in ons midden!! :first:

Toen we hier kwamen wonen kregen we van iedereen te horen: “zo een groot kot, wat ga je daar mee doen, ik zou dat zelfs niet willen” Ondertussen kunnen we hier (als we wat meegaand zijn) een trap stapelen, een eetplaats, nen oude velo :sarcastisch , een Ducati :mrgreen: , en een mobilhome, want: “Gij hebt toch plaats hé??” 😕

En Mart, hier een filmpje uit de tijd dat belangrijke wedstrijden nog op TV kwamen…

http://www.hostyou.tv/view_video.php?viewkey=200c36f7cd9dfd0e5dea

XXX

Ik dacht het al en tijdje, ‘de Mush’ is gene gewone :engeltje:

Artikel gelezen over de Boxter flipper :respect2: :respect2:

PB

@Mush en daar nog een Electra 8-Ball bij om het plaatje af te maken. 😎

Aan dit tempo gaan mijn extra huurgarages snel overbodig zijn. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 86)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.